Chr1stian Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har OCZ TECH DDR3 PC3-12800 1600MHz Value Gold Tri Channel 6GB Kit(3x2048MB) 8-8-8-20 (OCZ3G1600LV6GK) til min Intel i7 920 nå. På hovedkortet Asus P6T Deluxe V2. Problemet er at amentio "skylder" meg ett sett med minnebrikker av denne typen, siden jeg måtte sende inn ett av kittene da det ikke funket. Hadde altså to slike kit som fungerte bra med hverandre.. sett bort i fra bluescreenen og feilen i den ene brikken. De sier jeg kan få en annen vare istedenfor som ligner, siden de ikke selger gold versionen lenger. Jeg vurderte da OCZ Platinum Triple Channel - Minne - 6 GB ( 3 x 2 GB ) - DIMM 240-pin - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800 - CL7 - 1.65 V meeeen, blir det dumt? Har hørt at det er lurt med helt like rambrikker, men disse er jo så og si identiske vel? Selvfølgelig vil da da bli de 3 fra gold kittet og de 3 fra dette som kjører i "hver sin tripple channel".. Trenger litt råd når det gjelder dette. Bør jeg få refundering og heller bestille gold brikkene hos noen som har dem? Christian Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Har ikke noe praktisk betydning så lenge de kjører på samme volt(1,65). Kan vær at du må inn i bios og sette timings manuelt, men tidligere så klokket de raskeste brikkene seg ned til hastigheten til de tregeste. Endret 27. august 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå