okvangar Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Har en Amilio D 8820, som ved spilling av spesielt DeltaForce Black Hawk Down, men også andre titler spontanrebooter ved lasting av brett. http://www.stud.ntnu.no/~oyvinkva/bilder/error.jpg Denne blåskjermen kommer opp og maskinen rebooter. Kommer nesten alltid når man starter et nytt brett, men ikke alltid. Ser ut som et driverproblem, men er usikker på hva som kan gjøres med det. Har lastet ned og installert nyeste drivere fra Fujitsu-Siemens, men det har ikke fikset problemet. Noen som har noen inspill om hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Har maskinen din nok ram til å kjøre dette spillet? Kansje du bør prøve å defragmentere hardisken din dersom det er lenge siden. Du har vel nyeste DirectX og drivere til skjermkortet? Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Spesifikasjonene er ikke noe problem, spillet kjører glatt når det først kjører. Problemet er denne feilmeldingen som stadig vekk kommer opp. Den henviser til ati3d2ag.dll, som jeg tror må være en driverfil. Ligger i system32 katalogen. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Han her har visst samme problem som deg.Gidder ikke lese igjennom, så jeg vet ikke om problemet ble løst. Ellers kan du lese litt på disse treffene. Det var alt jeg kunne bidra med. Lykke til. - gordito Lenke til kommentar
Bateau Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 jeg hadde samme problemet. først så trodde jeg at det var noe galt med skjermkortet, så jeg bytett det med annet. men samme problemet oppstod fortsatt, så da begynnte jeg å misstenke at det var HD`en. men det var det heller ikke. det viste seg at det var en RAM brikke som var ødelagt. så når jeg tokk ut den så var allt bra igjen Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Problemet ser ut til å ha løst seg, ved hjelp av nye drivere foreslått av gordito, mange takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå