Gå til innhold

Spontanreboot ved spilling

Anbefalte innlegg

Har en Amilio D 8820, som ved spilling av spesielt DeltaForce Black Hawk Down, men også andre titler spontanrebooter ved lasting av brett.

http://www.stud.ntnu.no/~oyvinkva/bilder/error.jpg

Denne blåskjermen kommer opp og maskinen rebooter. Kommer nesten alltid når man starter et nytt brett, men ikke alltid. Ser ut som et driverproblem, men er usikker på hva som kan gjøres med det. Har lastet ned og installert nyeste drivere fra Fujitsu-Siemens, men det har ikke fikset problemet. Noen som har noen inspill om hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spesifikasjonene er ikke noe problem, spillet kjører glatt når det først kjører. Problemet er denne feilmeldingen som stadig vekk kommer opp. Den henviser til ati3d2ag.dll, som jeg tror må være en driverfil. Ligger i system32 katalogen.

Lenke til kommentar

jeg hadde samme problemet.

først så trodde jeg at det var noe galt med skjermkortet, så jeg bytett det med annet. men samme problemet oppstod fortsatt, så da begynnte jeg å misstenke at det var HD`en. men det var det heller ikke. det viste seg at det var en RAM brikke som var ødelagt. så når jeg tokk ut den så var allt bra igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...