Gå til innhold

PL: 29.08.2010 - Liverpool v West Bromwich - Kamptråd

Hewitt

20 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Liverpool vinner med ett mål
      9
    • Liverpool vinner med to eller flere mål
      8
    • Uavgjort
      1
    • West Bromwich vinner
      2

Anbefalte innlegg

Tidenes mest tragiske lag. Vi spiller mot West Brom og stiller med Lucas og Poulsen, mens Pache sitter på benken? WTF liksom?? Synes også Babel burde få spille. Agger framfor Kelly i en slik kamp er også latterlig. Hvordan kan vi forvente noe av Kelly når han faen ikke får spille kamper som dette en gang?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidenes mest tragiske lag. Vi spiller mot West Brom og stiller med Lucas og Poulsen, mens Pache sitter på benken? WTF liksom?? Synes også Babel burde få spille. Agger framfor Kelly i en slik kamp er også latterlig. Hvordan kan vi forvente noe av Kelly når han faen ikke får spille kamper som dette en gang?

Du skriver om unggutta deres som om de noen gang har bevist at de er bedre enn førstevalgene. Det har de ikke. At "Pach" ikke starter en uhyre viktig PL-match er fullt forståelig fra Hodgsons perspektiv. At de derimot aldri får spille er jeg enig i at er dårlig ledelse.

Birmingham leder 0-2 borte mot Bolton nå og har enda ikke tapt i år. Dere har de borte i neste match før turen går til Old Trafford. Vi kan trygt si at Liverpool MÅ vinne kampen i dag og det helst (for dere) overbevisende for å ha et realistisk håp om 4.plass. At manageren da sender utpå folk med erfaring med press syntes jeg er meget fornuftig. Så kan heller kidsa og Babel komme inn om ting ikke går veien.

Lenke til kommentar

For en fantastisk følelse! Antall mål, og hvordan laget presterte er ikke vesentlig nå. Mot Birmingham vil midtbanen forsterkes i form av Meireles, og Torres vil forhåpentligvis være enda skarpere enn han var i dagens kamp(synd at det bare ble ett mål, han fortjente mer). Det å få Cole tilbake vil utgjøre en enorm forskjell, og jeg satser på at spillet fremover på banen forbedres radikalt de kommende ukene. Poulsen gjorde seg forøvrig ikke helt bort i dag.

Lenke til kommentar

Spennende fotballkamp. (ironi) At giganten WBA var jevngode med Liverpool på Anfield i alle spillets faser sier ikke rent lite. Syntes synd på laget fra Birmingham, de fortjente poeng fra denne matchen, men klassen til Torres var den lille forskjellen.

Poulsen er faktisk dårligere enn Lucas (som har blitt noe bedre siden i fjor). Jeg vil bli ekstremt overrasket om det ikke er han som blir vraket til fordel for Meireles da fyren er eksepsjonellt dårlig.

Men gratulerer med seieren og det mener jeg oppriktig. Jeg regner ikke lengre LFC som en utfordrer, ikke engang vagt, så jeg kan unne dere (her på d.no) ei god uke nå før landslagsoppholdet etter den forsmedelige uka dere nettopp har vært igjennom.

smile.gif

Endret av Goldwing MacLeach
Lenke til kommentar

Du skriver om unggutta deres som om de noen gang har bevist at de er bedre enn førstevalgene. Det har de ikke. At "Pach" ikke starter en uhyre viktig PL-match er fullt forståelig fra Hodgsons perspektiv. At de derimot aldri får spille er jeg enig i at er dårlig ledelse.

Jeg er helt sikker på at Pacheco hadde gjort en mye bedre jobb enn Jovanovic som er så rævva at jeg ikke kan få sagt det en gang. Og Agger sliter med tempoproblemer og er ikke noe typisk back egentlig, så jeg tror faktisk Kelly hadde klart seg veldig bra mot WBA.

Trenger ikke sette de inn mot Chelsea og United, men mot WBA kan de faen meg få lov til å spille. Hvilke kamper ellers skal de få spille i?

Angående kampen så er det bra vi vinner på en dårlig dag. Men faen så rævva vi spiller til tider. Er helt flaut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...