mESA Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Før jeg spør, er det lovlig å redigere ROMS og lignende, selv for egen morro? Hvis ikke, så hvilke program kan man så bruke? Og hvor får man tak i filene man skal redigere? Tenkte å redigere på dialogene, på droprate, på kartet. Gjøre det større og bedre sådan, slik JEG ser det. Har erfaring med C++ og Java. Men lurte på om det finnes et program med GUI-grensesnitt som kan gjøre jobben for deg. Samt, siden jeg skal redigere. Hvordan kan jeg isåfall få tak i filene til å gjøre dette? Om dette ikke er lovlig, så til neste admin som leser dette, steng og slett tråden. Ellers takker jeg for alle konstruktive biddrag. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Det er lovlig å redigere slike ting til eget bruk. Om du finner noen programmer for å endre selve ROM-ene tviler jeg på. Du finner dog masse rart under et google søk. Kanskje noe der av interesse. Endret 29. august 2010 av GeirGrusom Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hexeditor er vel kanskje tingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå