Gå til innhold

Ny (smart)telefon. GPS, FLAC og god dekning. Ingen budsjettgrense

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Skal ha ny telefon og treng litt råd. Det er nokre år sidan eg har hatt såkalt smarttelefon, og marknaden er mykje større no enn då.

Mine tankar om telefonen er at den må ha nokre basic ting:

• God skjerm
  • 3G
  • WIFI
  • MP3-spiller. Gjerne støtte for flac.

Ellers må den ha 2 ting som min noverande telefon (samsung M7600) ikkje har:

• God dekning. Eg arbeidar om bord i eit offshorefartøy og dekninga er ofte svært begrensa.

• Bra sms-funksjonalitet.

I tillegg vil eg ha qwerty-tastatur. Det må vere responsivt og praktisk å bruke. Også med tanke på funksjonar som å trykke seg kjapt tilbake eit par bokstavar når ein har trykt feil. Viktig at ikkje dette er for tungvint. Det er det på min noverande tlf. Egentlig er vel fysisk tastatur å foretrekke, men det ser ut til å vere få slike telefonar på markedet no. Men det ser vel også ut til at det er ein del på vei i september og oktober. Men med ein god skjerm bør eit skjermbasert også fungere.

Ein siste ting eg har tenkt på er navigasjon. Det hadde vore kjempepraktisk med ein god stor skjerm og eit godt navigasjonsprogram med gps mottakar. Bruksområde bil, båt og til fots.

Summen av alt dette må vel bli ein smarttelefon? Men spørsmålet er kva for ein. Eg har ikkje sett noko budsjett og er villig å bruke det eg må.

HTC kjem etter det eg veit med nokre modellar i oktober. Kanskje det er ein slik eg bør vente på?

Håpar på litt synspunkt og innspel. Ha ein ellers fin kveld :)

Endret av thamule
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...