Hveding Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei! Da har funnet en plass som er super billig og trene på... 399 kr per måned og man kan trene når som helst på døgnet (nesten) ! Pro gym heter det. Det er vel 2-3 dager trening så 2-3 dager hvile ? Jeg har kjøpt protein pulver fra whey tech: http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Designerprotein/Whey-Tech-1000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11178.aspx Er ute etter og få muskler på kroppen som vises og kanskje litt større, trenger jeg noe annet enn protein pulver ? Kreatin eller karbohydrat pulver ? Får jo massevis av karbohydrater via matvarer, men kreatin er jeg litt usikker på. Takker for svar på forhånd Mvh Patrick. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har hørt at slikt pulver bare er tull og gå på. Men uansett, 399 er ikke SÅÅ billig. Trenger selv på et splitter nytt treningstudio for 299 i måneden, åpent 24/7. Shapes heter det. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Joda, men jeg vet lite om trening. Men det hjelper Klart du kan få det via mat og, men da må man virkelig gå inn før og leite etter rette mattyper, og det kan ofte bli samme mat om og om igjen... Er halveis utdannet kokk så vet litt om innhold i mat ^^, Jeg er en sløv kar så holder meg til helt OK sunn mat så tar jeg og hiver protein og kanskje kreatin i maten Men jeg bor i tromsø så vil si 399 kr i måneden er ganske ok Feks sats skal jo kreve 700 kr og enda mer. Student prisen på Pro gym i tromsø ligger vel på 349 ca... Men folk har no blitt store med slike pulver ^^ Endret 26. august 2010 av Hveding Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 399 er grei pris! Proteinpulver er ok, men ikke noe vidundermiddel! Putt det i deg innen en halvtime etter trening, bland en god shake og ha i baggen så den er klar. Kreatin er en fin ting, men dette trenger du elst ikke før du har trent en stund og det begynner å bli tungt, da dette vil hjelpe deg med å klare de siste reppene på det siste settet. Lenke til kommentar
NHill Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hei! Da har funnet en plass som er super billig og trene på... 399 kr per måned og man kan trene når som helst på døgnet (nesten) ! Pro gym heter det. Det er vel 2-3 dager trening så 2-3 dager hvile ? Jeg har kjøpt protein pulver fra whey tech: http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Designerprotein/Whey-Tech-1000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11178.aspx Er ute etter og få muskler på kroppen som vises og kanskje litt større, trenger jeg noe annet enn protein pulver ? Kreatin eller karbohydrat pulver ? Får jo massevis av karbohydrater via matvarer, men kreatin er jeg litt usikker på. Takker for svar på forhånd Mvh Patrick. Er nok andre som har mer peiling enn meg på treningsprogrammer. Men du bør undersøke at proteinpulveret er uten aspartam. En del pulver med smak inneholder aspartam som er svært uheldig i store mengder. Selv kjører jeg kun rent protein uten smak og uten aspartam. Lykke til! Endret 26. august 2010 av NHill Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Proteintilskudd er da ikke tull? Om du ikke klarer å få i deg nok proteiner (og det er som oftest slik) så er slike tilskudd alfa og omega... Kreatin lagrer mere energi i musklene og bidrar til økt prestajonsevne under trening. Det er vel 2-3 dager trening så 2-3 dager hvile ? NEI. Man trener aldri samme muskel 2 dager på rad, da ender du opp med å skade muskulaturen. For å si det enkelt så trener du en dag og hviler en dag. Du kan selvfølgelig trene kondis på hviledagene, det går helt fint. TS, pm meg så skal du få info om de forskjellige plassene å trene i Tromsø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå