SupRnova Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hei! Har akkurat gått til innkjøp av en ny trådløs router, en D-Link DIR-615 ver. D3. Kjøpte denne da jeg trengte en i leiligheten og har prøvd denne modellen før. Jeg ønsker å få satt ned styrken på signalet, også kjent som "Transmit Power". Dette er fordi jeg ikke behøver 100% styrke. Under "Advanced Wireless settings" kan man endre denne verdien fra 100% til 12.5%, noe som har fungert glimrende hos min mor, men her skjer det altså ingen ting. Routeren lagrer endringene og jeg prøver å restarte den i tilegg. Har også oppgradert til nyeste firmware 4.11 til ingen nytte. Noen som veit hvordan man kan gjøre dette? - SupRnova Endret 26. august 2010 av SupRnova Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Høres ut som en bug, men prøv en annen nettleser og se om den lagrer endringene. Uansett så er effekten ved 100% bare 0,028W, så ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå