Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Eplehuset, dårlig service!

Anbefalte innlegg

Hei.

I den siste måneden har jeg måttet levere min Macbook Pro to ganger på grunn av samme feil. Alltid har det vært det samme problemet, men de har ikke løst det.

første reklamasjon:

feilbeskrivelse: Leser men cd brenner fungerer ikke. Kunden hevder det er lyder fra vifta noen ganger. vil ha renset vifta.

Jeg forklarte at lyden var et klart problem, sendte det også på mail. Lyden kom ikke i butikken, jeg vet ikke hvorfor..

Teknikkers diagnose: byttet superdrive o renset vifte. Testet OK

Prøvde den når jeg kom hjem, lyden var der fortsatt. Jeg ble skikkelig frustrert, da jeg fant det ut var eplehuset stengt, neste dag kunne jeg ikke komme. Kom derfor tidlig 2 dager etter. Jeg forklarer problemet og jeg har det på opptak. Servicemedarbeider fører en script fra PCen som skal gi max belastning på PCen, han kunne ikke se noen feil og sa at hvis dette viser seg å ikke være en feil så må jeg betale pålydende 490 kr. Han forklarte også om hvor rutinerte Apple håndterer testene sine. De får opplæring fra en serfisert Apple arbeider, blir grundig opplært og det er minimale sjanser for feil. Logisk sett ville det være tull for meg å sende den igjen, fordi den allerede var testet OK! Denne ufeilbarige testet ville nok antageligvis bli brukt igjen. Jeg spurte han om teknikeren noen ganger gjorde forskjellige tester for å finne problemet, da svarte han nei dette var standard. Jeg forklarte at jeg måtte henvende meg til teknikker personlig og han fortalte meg også det samme som medarbeideren sa, etter en stund så valgte han å gå nærmere å lytte til PCen etter at det hadde gått en god stund med diskusjon. Da forklarte han meg at det var et problem og at det skulle fikses, med mindre det ikke hadde skjedd noen fysisk skade i mellomtiden. Jeg leverte den inn og forklarte at jeg måtte ha den reparert raskt fordi jeg reiser snart som utveksling. De svarte ok, vi ser på den senere idag. Det tok en uke før de faktisk titta på den! Når jeg ringte forklarte de : "ja, den ligger på bordet jeg skal strasks få tittet på den"

Ny reklamasjon

feilbeskrivelse : Innlevert på grunn av vifte støy, har akkurat vært inne på service, da var ikke lyden til stede, må testes nøye

diagnose/feilretting: byttet vifte! testet ok

Jeg venter og får endelig en melding. Jeg går ned å henter dagen etter. Denne dagen er i dag. Mottok den rundt 17-18 tiden. Sikkerhetskopierer filer med Time Machine, lyden som er lagt til som vedlegg kommer opp.altså denne testen tok feil første og andre gang. I tillegg mener jeg å huske at maskinen var hel på venstre hjørne, men nå har den et lite knekk... Skal jeg be om å få hevet kjøpet?

Har jeg gjort noe galt syns dere?

Takk for all hjelp!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...