Cruz99 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Kommer det noen flere store overganger før vinduet stenger på tirsdag? Hva tror og håper folket? Selv håper jeg på en midtbane og en spiss til Fulham, samt at vi beholder Mark Schwarzer og Paul Konchesky. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Victor Obinna på vei til West Ham, det drøyer av en eller annen grunn å få dette confirmed. Han ble prioritert inn på lån framfor Caicedo uten at jeg vet hvor riktig det er. Lenke til kommentar
Cruz99 Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 så det med Caicedo, var jo laterlig billig west-ham kunne få ha. skjønner ikke hvorfor dere ikke slår til på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Mascherano drar til Barca i løpet av dagene. Et tilbud har blitt godkjent(usikkert på hvor mye Liverpool fikk) og det er kun de personlige detaljene som mangler. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg forventer at det skjer ting i Liverpool i løpet av de neste dagene for å si det sånn. Konchesky blir nok klar ganske så fort, Hogdson har lenge vært på jakt etter en spiss, og vi bør absolutt se oss om etter en sentral midtbanespiller før vinduet stenger. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 United har en rekke "talenter" i sikte, bare vent! (Ref: Bebe) Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Victor Nsofor Obinna klar for West Ham Ganske fornøyd med signeringen. Signeringen av Mascherano(som Barcelona-fan) derimot... Nooo Håper hvertfall West Ham har noen vidresalgsprosenter der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå