LtdEdFred Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Det er i forindelse med et skoleprosjekt jeg lurer. F.eks ta det opp i mpeg og vise det i Powerpoint. og i såfall hva heter programmet? Lenke til kommentar
freddy Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Skjønner ikke helt hva du tenker på, men skal du vise museklikk og osv? Nå jeg legger med bruksanvisninger til folk på hvordan de f.eks skal brenne en CD, bruker jeg print screen knappen og limer bildene inn i word. Dersom du limer det inn i powerpoint istedet vil jo det kunne fungere ganske bra. Men du hadde kanskje sett for deg noe mer animert, hvor man så musen bevege seg, og ting bli uthevet? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Det er en flash film fra internett som vi gjerne vil ha på en framviseer... Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Kan du ikke bare koble en pc til fremviseren og spille av filmen? Laste den ned og brenne den på cd evt... Flash: http://www.yenz.com sjekk ut secret garden....sykt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå