tstuka Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg hadde opprinnelig tenkt meg en 52" eller 55". Men så så jeg en flott Sony 60" EX700. Hva tror dere? Blir det for stort? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det er vel veldig individuelt hvilken størrelse man foretrekker. Selv så finner jeg det slitsomt å se på for store skjermer så jeg foretrekker litt mer moderate størrelser, men hvis det funker for deg så er det vel bare å fleske til. Du kan jo evt. ta og sjekke det ut på en Elkjøp butikk eller lignende så finner du fort ut om det er for stort eller ikke. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Da blir det nok en 60" :-) Begynner så smått og glede meg! Det er vel veldig individuelt hvilken størrelse man foretrekker. Selv så finner jeg det slitsomt å se på for store skjermer så jeg foretrekker litt mer moderate størrelser, men hvis det funker for deg så er det vel bare å fleske til. Du kan jo evt. ta og sjekke det ut på en Elkjøp butikk eller lignende så finner du fort ut om det er for stort eller ikke. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvis du skal ha kino-følelse er det strengt tatt altfor smått når du sitter så langt unna. THX-anbefalt avstand for en 60" skjerm er 2,1 meter. http://myhometheater.homestead.com/viewingdistancemetric.html Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Takk for bra link :-) Nei, dette blir TV til sofagruppen. Så det blir ikke fullverdig kino. Hvis du skal ha kino-følelse er det strengt tatt altfor smått når du sitter så langt unna. THX-anbefalt avstand for en 60" skjerm er 2,1 meter. http://myhometheater.homestead.com/viewingdistancemetric.html Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er aldri for stort! Har en 55", sitter noen meter unna. Det er bare å kjøre på, du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå