Mato Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=70761 burde funke bra d Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kjemisk kastrering hørtes veldig interessant ut. Ingen operasjon eller permanente skader så dette må absolutt vurderes. Må man være dømt for å kunne benytte en slik behandling? Denne behandlingen gjør ett eller annet med hormonet testosteron som holder sexlysten "nede" eller i sjakk. Da slipper vi å få uønsket sexlyst, irriterende ereksjoner, daglige runk og jeg kan returnere til den stabile tilstanden jeg hadde før jeg ble 15år. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Litt smådumt når du er voksen, og angrer bittert? 1 Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Slippe løs seksuelle spenninger ? Det kan være spenninger som kanaliseres dithen pga. inngrodde vaner som forsterkes av andre faktorer i livet. Problemet er at ingen får vite risikoen med å oppøve overdreven seksuell aktivitet idag. På samme måte med et lempelig forhold til alkohol fks, det går greit nok inntil det oppstår et eller annet stressrelatert og man må ha sin(e) daglige drink(er). På samme måte må noen ha sin daglige "runk". Det er ikke noe med kroppen som tilsier at det har med naturlig behov å gjøre dette hver dag. Du må rett og slett oppøve evnen til å kontrollere dette. Fryktelig vanskelig i begynnelsen, men etterhvert er sjansen gasnke stor for at dette kan normalisere seg. Jeg har klart å holde meg et par ganger i en hel uke nesten, men alt som skal til for å ruinere denne fremgangen er en fin jente passerer meg på mitt svakeste øyeblikk så er vi ute å kjører igjen med daglige runk. Det andre problemet er at de seksuelle spenningene gir seg ikke før jeg runker, runker jeg ikke så er de der som regel 24 timer i døgnet og det er slitsomt og da runker jeg bare for å bli kvitt de, men så går det nye 24 timer så er det tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Alt som trengs for å bli "normal" igjen etter en slik behandling er å slutte å ta medikamentene så regenererer de seksuelle spenningene seg og med tiden så går de ut av kontroll og vi blir nødt å runke igjen. Denne behandlingen er ikke en permanent løsning du blir nødt å bruke medikamenter kontinuerlig for å holde seksuelle spenningene "nede" stopper du med medikamentene så regenererer de seg siden de blir ikke holdt "nede". Jeg har ingen tro på at disse seksuelle spenningene vil forsvinne av seg selv etter puberteten, de vil vare resten av livet med mindre jeg setter en stopper for det. Lenke til kommentar
Gjest spoink Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Såkalte lykkepiller eller ssri-medisiner er kjent for å ha svekket sexlyst som bivirkning. Jeg merket dette godt selv da jeg gikk på det, og det var faktisk litt befriende i og med at jeg ikke var i noe forhold på den tiden. Mange andre kjipe bivirkninger også da. Men du er enda ung, og det er utrolig hvor mørkt livet og fremtiden kan se ut i den alderen hvis man ikke har "funnet seg selv" og ikke har et omfangsrikt sosialt liv, og hvor mye det kan endre seg i løpet av et par år. Jeg vet forresten om flere som ikke hadde sex før de var ute i 20-årene, men som nå tar igjen for det tapte. ;-) Gudd Løkk!!! :-) Lenke til kommentar
Thoreau Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) . Endret 20. februar 2012 av Thoreau Lenke til kommentar
ktmore Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Føler du at noe konkret er glat i sex - moralskt eller fysisk, eller vil du bli kvitt seksuallysten fordi det plaget deg å måtte onanere så ofte? Vil du ikke ha seksuallyst fordi du virkelig synes sex er "grisete", eller er det fordi du tror du aldri vil finne ei jente, og derfor tenker at du likegodt kan begrunne jentemangel med at du ikke vil ha sex likevel? Det er viktig å vite hvorfor man gjør slike ting, tenker nå jeg. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du kan til en viss grad nedregulere behovet ved å trene som igjen vil forbruke testostoron, noe som vil redusere kåthet. Du kan også spise mer karbohydrater. Det vil ha samme effekt. Du kan også spise mer soya og redusere dyrefett og protein. Går du opp i vekt så vil du også regulere ned. Øl er en grei måte å oppnå begge delene på, selv om sunnheten i det nok er oppe til votering. Lakris vil også redusere testosteron. Brocoli, kål og blomkål vil øke testosteron. Medisinen kan stille opp med GnRH antagonister som igjen vil redusere mengden testosteron. Har du vært til undersøkelse og fått målt hormonene dine ? Om dette er ekstremt så kan det være verdt å undersøke nærmere. Det kan f.eks være fysiologiske årsaker til at nivået er forhøyet som kan være verdt å diagnostisere. Er det lenge siden det begynte ? Lenke til kommentar
Thoreau Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) . Endret 20. februar 2012 av Thoreau Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Stenges sidan tråden vart bumpa opp og innlegga deretter fjerna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg