Gjest Anonym Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hallo, jeg har en bruker på forumet men nå må jeg være anonym. Jeg er en gutt 19 år som har alvorlige seksuelle problemer, jeg må nesten runke hver dag og hvis ikke så blir jeg utsatt for seksuell frustrasjon altså er kåt helt til jeg runker for å slippe løs seksuelle spenninger, dette skjer nesten hver dag. Så jeg tenker langsiktig og kan ikke holde på sånn som dette til jeg dør. Jeg ønsker en løsning som kan fjerne min sexlyst helt og til og med permanent for å slippe disse tullete seksuelle spenningene, daglige runk og kåthet. Er dette mulig? alle alternativer er mulige, operasjon, medikamenter osv... Jeg er også interessert i å vite hva som foresaker sexlyst? er det visse hormoner hvis ja hvilke? er det mulig å ta medikament som kan redusere dette hormonet for å få motsatt effekt? Jeg er aldeles ikke interessert i at sexlyst er naturlig osv. Svar kun på spørsmålene. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Du er i tenårene og runker bare én gang daglig? Det var lite det Hvorfor må du stoppe? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Tenk på bestemor Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Fordi det er veldig forstyrrende og irriterende å ha en stå pikk veldig ofte pga dette tullet. jeg har innsett at denne avhengigheten ikke vil forsvinne naturlig og vil vare resten av livet med mindre jeg gjør noe med det selv. Første post gjelder fremdeles? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har noen gang gjort noe med en jente? Eller en gutt, who knows? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det er hormonene dine, gutt. Er da helt normalt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 26. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 26. august 2010 17 Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg er jomfru og har aldri hatt spesiell nærkontakt med jenter og jeg forventer heller ikke at det skal skje i fremtiden. Jeg ønsker å leve i sølibat og være aseksuell slik at jeg kan leve et helt normalt liv uten de griseriene som nevnt i første innlegg. Jeg vil ha det slik at jeg kan se på jenter uten å bli kåt og fortsette livet normalt uten å måtte runke i etterkant pga dette. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg er jomfru og har aldri hatt spesiell nærkontakt med jenter og jeg forventer heller ikke at det skal skje i fremtiden. Jeg ønsker å leve i sølibat og være aseksuell slik at jeg kan leve et helt normalt liv uten de griseriene som nevnt i første innlegg. Jeg vil ha det slik at jeg kan se på jenter uten å bli kåt og fortsette livet normalt uten å måtte runke i etterkant pga dette. Huff da.. jeg skal ikke leke psykolog, men sølibat er ikke svaret. Se på katolske prester Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg er jomfru og har aldri hatt spesiell nærkontakt med jenter og jeg forventer heller ikke at det skal skje i fremtiden. Jeg ønsker å leve i sølibat og være aseksuell slik at jeg kan leve et helt normalt liv uten de griseriene som nevnt i første innlegg. Jeg vil ha det slik at jeg kan se på jenter uten å bli kåt og fortsette livet normalt uten å måtte runke i etterkant pga dette. Hvis DU mener dette er ett normalt liv og helt naturlig, greit. Men det er i hvert fall ikke min oppfatning. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Men nå har vi alle egne retningslinjer for seg selv. Noen som har en løsning på dette problemet? (beskrivelse av problem i innlegg nr 1) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det finnes operasjoner for å bli aseksuell, det finnes også medisiner som gjør deg aseksuell mens du bruker dem. Men jeg vet ikke om dette er mulig å skaffe for andre en sexualforbrytere. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Slippe løs seksuelle spenninger ? Det kan være spenninger som kanaliseres dithen pga. inngrodde vaner som forsterkes av andre faktorer i livet. Problemet er at ingen får vite risikoen med å oppøve overdreven seksuell aktivitet idag. På samme måte med et lempelig forhold til alkohol fks, det går greit nok inntil det oppstår et eller annet stressrelatert og man må ha sin(e) daglige drink(er). På samme måte må noen ha sin daglige "runk". Det er ikke noe med kroppen som tilsier at det har med naturlig behov å gjøre dette hver dag. Du må rett og slett oppøve evnen til å kontrollere dette. Fryktelig vanskelig i begynnelsen, men etterhvert er sjansen gasnke stor for at dette kan normalisere seg. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hva er gale med å runke daglig når man er 19?? Hormonene fosser gjennom kroppen..det gir seg om noen år av seg selv. Hvorfor er det grisete? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Ville ikke kalle det "normalt liv" å leve uten dette...hva med å få kontakt med noen jenter istedet? Om det er andre ting som stopper deg fra å tørre å snakke med jenter, gjør noe med de tingene istedet. Endret 26. august 2010 av dkny Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 du går glipp av rimelig mye om du velger å leve i sølibat. hadde vel vært mye bedre om du prøvde å komme deg ut og utfordret deg selv slik at du til slutt endte opp med muligheten til å eh.. slippe denne sexlysten løs på noen. (noe av det) beste og viktigste her i livet... sex, mat, søvn, kroppskontakt, gode samtaler, diskusjoner, opplevelser, utfordringer... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg