martin9 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei! Overskriften sider vel det meste. Jeg leter etter et godt videoredigeringsprogram som vi som ikke er så veldig gode i filmredigering kan bruke. Jeg trenger det bare noen dager, så det kan godt være en trail av noen som koster penger, eller det kan være gratis Noen forslag til gode filmredigeringsprogrammer? Takk på forhånd Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Adobe Premiere Pro CS5 (gratis i 30 dager). Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er ikke enig i Adobe Premiere Pro CS5. Det er for avansert for nye brukere. Prøv trial-versjonen (ikke trail) av Sony Vegas Movie Studio. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvis du er helt fersk så må du begynne med Microsoft Moviemaker. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvis du er helt fersk så må du begynne med Microsoft Moviemaker. Off, nei... Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvis du er helt fersk så må du begynne med Microsoft Moviemaker. Off, nei... Man skal ikke dømme moviemaker helt nedenom og hjem, men en ALVORLIG feil har den, og det er dårlig støtte for formater. Veldig mange HD formater støttes ikke, og HD er ikke framtiden, HD er nå. Ellers er moviemaker drit med tanke på flere videospor over hverandre. Umulig. Finnes mange fine alternativer. Finnes en liste her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=435013 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Som mange andre sier så begynte jeg selv med Sony Vegas da jeg startet med videoredigering. Men så har du også Pinnacle Studio som skal være veldig brukervenlig. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 "Men så har du også Pinnacle Studio som skal være veldig brukervenlig" Og veldig ustabilt. I motsetning til Sony Vegas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå