Lars-Erik Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har en liten sak med Nordisk Film (PlayStation3 support i Norge). Jeg har kjøpt meg en PlayStation3 til for å ha to stykker. Men når jeg skal aktivisere nummer 2 på PSN-kontoen min for å kunne bruke det jeg har kjøpt og lastet ned på denne også får jeg beskjed om at de ikke går. En noe dårlig formulert/oversatt feilmelding sier noe om "5" og at "jeg må deaktivere minst et system for å kunne aktivisere det nye", men jeg har ikke aktivisert noen andre systemer enn mitt første på min konto, og jeg ser på nettet at dette ikke er noe problem i resten av verden (de sier de kan ha opp til 5 system). Men jeg ser også at det er flere i Norge som har samme problem som meg, at de ikke får aktivisert sitt system nummer 2. Gjelder det andre regler i Norge, og hvor er det da eventuelt oppgitt? I vilkårene (som er på engelsk) for PSN står det at man har rett til å bruke innholdet "on a limited number of systems", men det står da iallfall "system" i flertall så da må da to være minimum :-) Hvem skal man klage til når Nordisk Film ikke gidder å svare, eller ikke skjønner hva problemer er (hvorfor har ikke Sony support selv?)? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Her er telefon-nummeret på Sony sine hjemmesider: PS3 Hotline: 81550970 (18:00 - 21:00, alle dager, tror jeg) Og her er fra 1881: Kontaktinformasjon for Sony NorgeBesøksadresse Martin Linges vei 17, 1364 Fornebu Postadresse Pb. 1, 1330 Fornebu Telefon 22 81 28 00 Hovedkontor 22 81 28 00 Telefaks 22 81 28 01 Hjemmeside http://www.sony.no/ Kundesupport 22 81 28 94 Her er fra Nordisk film sine hjemmesider: 820 68 322 / Price: 6,50 kr. - per minute mail-adressen er "[email protected]" PS! Atari suger, Amiga ruler. Hilsen en gammal co-sysop på en annen BBS. Endret 27. august 2010 av KongRudi Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Nå fant jeg iallfall bevis for at man skal kunne ha 5 systemer aktivisert: http://faq.en.playstation.com/cgi-bin/scee_gb.cfg/php/enduser/std_adp.php?locale=no_NO&p_faqid=674&p_created=1204706611&p_sid=U61glv8k&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NDgsNDgmcF9wcm9kcz0wJnBfY2F0cz0wJnBfcHY9JnBfY3Y9JnBfcGFnZT0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9YWN0aXZhdGlvbg**&p_li=&p_topview=1 "Please note only a maximum of five game system's may be registered to a PLAYSTATION Network account at a time. If you wish to deactivate a system from your PLAYSTATION Network account, you must do so by accessing the PLAYSTATION Network account with the registered game system you wish to deactivate." Så da skjønnner ikke jeg at flere i Norge får feil på sitt andre system hele tiden :-( Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg bruker to playstation til vanlig og har ingen problemer mer med det. Vet også om flere andre som gjør det så skulle jo egentlig ikke være noe problem. Men mener å huske at det ble redusert fra 5 til 3 systemer for ikke så lenge siden? Men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 kan ikke være 3:P hatt 4 konsoller på kontoen 1 ps3 phat 40 gb 2 ps3 slim 150 gb 1 ps3 slim 250 gb og skal kanskje bytte til ny igjen i morgen pga hakking:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå