cliffme Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Er det noen som har en Linksys E3000? Hvorfor er ikke denne i salg i Norge? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Siden den ikke er til salgs i Norge så tillater jeg meg å anbefale Netgear WNDR3700 som er i samme klasse som WRT610N og E3000. Teknisk sett så er det også en bedre router og er ekstremt enkel å sette opp og forstå. Har selv en WNDR3700 og det er den desidert beste routeren jeg noensinne har vært borti. Hvis du skal ha et kompatibelt N kort så var det kun WNDA3100 som støttet dette da jeg kjøpte min router for 8mnd siden, men det kan være at det har kommet flere alternativer. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det virker som det tar litt tid før de nye routerne fra Linksys kommer hit. Det er jo ikke lenge siden de ble annonsert utenlands heller. E3000 har en del svakheter på USB og lagring. The bad: The Cisco Linksys E3000's built-in network storage function lacks speed, and its guest networking feature is limited. It doesn't support USB printers and its Media Server doesn't work well with large video files. The included desktop application can't be used together with the router's Web interface, and neither provides the complete control over the router's features and functions. . Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Siden den ikke er til salgs i Norge så tillater jeg meg å anbefale Netgear WNDR3700 som er i samme klasse som WRT610N og E3000. Teknisk sett så er det også en bedre router og er ekstremt enkel å sette opp og forstå. Har selv en WNDR3700 og det er den desidert beste routeren jeg noensinne har vært borti. Hvis du skal ha et kompatibelt N kort så var det kun WNDA3100 som støttet dette da jeg kjøpte min router for 8mnd siden, men det kan være at det har kommet flere alternativer. Støtter denne DD-WRT? EDIT: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Netgear_WNDR3700 Endret 27. august 2010 av cliffme Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Siden den ikke er til salgs i Norge så tillater jeg meg å anbefale Netgear WNDR3700 som er i samme klasse som WRT610N og E3000. Teknisk sett så er det også en bedre router og er ekstremt enkel å sette opp og forstå. Har selv en WNDR3700 og det er den desidert beste routeren jeg noensinne har vært borti. Hvis du skal ha et kompatibelt N kort så var det kun WNDA3100 som støttet dette da jeg kjøpte min router for 8mnd siden, men det kan være at det har kommet flere alternativer. Jeg kjøpte en Netgear og la inn dd-wrt på den. Ble veldig imponert! Mye for pengene. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er strengt tatt mest for pengene. Et helt fantastisk bra produkt til en latterlig pris. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er strengt tatt mest for pengene. Et helt fantastisk bra produkt til en latterlig pris. Jeg leste om han kompisen din som fikk problemer med trådløskortet etter å ha brukt DD-WRT på den. Det skyldes at DD-WRTs høyere effekt har trigget en vanlig feil på routerens trådløskort. Ca 10% ? Av disse routerne har en svakhet på trådløskortet som lettere blir synlig om man øker effekten Dette er ikke et DD-WRT problem, men svak hardware og da kan man selvsagt få fikset det på garantien. Bare for info :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå