Athlon Power Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Tenkte å sette op et trådløst nettverk hjemme, hva trenger jeg? Fra før av har jeg: SMC barricade router vanlige wired etehernet Trådløs kport til pcene som skal være på dt trådløse nettet MÅ jeg kjøpe router eler bare et punkt jeg kobler til routern? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 ingen som vet dette ? Lenke til kommentar
mascot Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Det kan du i grunen velge. prisen er stort sett den samme. men i utgangspunktet trenger du ingen router innebygget i trådløs-box'en. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 MÅ jeg kjøpe router eler bare et punkt jeg kobler til routern? Det holder at du kjøper et aksesspunkt/basestasjon som du kobler rett på ruteren. Dette vil da fungere som en bro mot det kablede nettverket, og maskiner i dette segmentet vil få IP-adresser i samme serie som de på det kablede nettet. Legg merke til at det er litt forvirring ute og går, noen web-butikker liker å bruke betegnelsen basestasjon om aksesspunkt med ruterfunksjonalitet. Men du vil vanligvis oppdage det i beskrivelsen Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Prøv MPX annonsen på forsiden, prisen på slikt utstyr er lav der. Jeg fant en boks som så interessant ut for hjemmebruk, bare 855,- for hovedboksen og fra under 400 for PC kortene. Nå begynner trådløst å bli ganske rimelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå