Valodja Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei Jeg har brukt MX518 musen lenge til å spille med. Jeg har forandret hva som skjer når jeg trykker på + tasten og - tasten som er foran og bak mus hjulet. Som default var det å øke og minske sensitiviteten på musen. Nå har jeg installert Win 7, og selv om jeg nå konfigurerer musen i programmet som jeg laster ned fra Logitech til å gjøre noe annet som f.eks å trykke inn bokstaven "ø", så gjør den det, men i tillegg så øker den sensitiviteten for hver gang jeg trykker. Det virker som det ligger en instilling i Win 7 som automatisk setter opp knappene på musen til å virke som default, noe som Windows Vista ikke gjorde. Dette blir jo et stort problem når jeg spiller og den knappen blir brukt en del, og musen bare går fortere å fortere Noen som har en ide om hvordan jeg forandrer dette i windows? Lenke til kommentar
Valodja Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Noen som kan hjelpe her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå