geokri Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 er det noen som har programmet som fønker med t610, sia til fyren ahr jo vært nede i ei uke nå! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Det fungerer med alle (Sony) Ericsson sine telefoner, så det er ikke umulig. Hvis det gkør så skriv det her på forumet så andre ikke behøver ¨å stusse. :-) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Regner med du tenker på programmet som gjør mobilen din til fjernkontrollav PCen via Blåtann? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ja du kan finne den siste versjonen som støtter T610 hos meg www.home.no/bzzlink/pccontrol.zip Lenke til kommentar
geokri Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Ja du kan finne den siste versjonen som støtter T610 hos meg www.home.no/bzzlink/pccontrol.zip thanxs...... selv om jeg ikke har fått det til enda..... ahh stilig, fikk det til, men var det en spess versjon av winamo man måtte bruke for å få det til med winamp?? får det ikke til med nyeste Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 har noen programmet man bruker for å sende filer til/fra t68i og pc? enten send det på mail, eller legg det ut med ftp. :wink: christersson-siden er nedlagt virker det som.... og nå som en i klassen min med t68i hadde fått seg bluetooth-adapter. kjett! Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 thanxs...... selv om jeg ikke har fått det til enda..... ahh stilig, fikk det til, men var det en spess versjon av winamo man måtte bruke for å få det til med winamp?? får det ikke til med nyeste Ja du må bruke 2.x versjon. søk på kazaa så finner du den. Tror det er 2.80 som jeg bruker hjemme. Kan poste den, men ikke før ikveld er på jobben nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå