shape01 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei! Tenkte det er dags å dra igang en post om Gumball 3000 infør 2011. Det er jo ingen tvil om att dette er ett hett tema. Hva vet vi om løypen infør 2011, vilke deltagere kan vi regne med? Jeg og en kollega planlegger at registrere oss infør løpet i 2011 med min Porsche Cayman, men registereringsavgiften er ikke gratis. Noe av beløpet dekker vi selve men resterende beløp håper vi at få sponsorer som dekker. Vi er dermed på konstant sponsorjakt :-). Dere kan lese mer om dette på vår nylig oppstartede blogg hvor vi planlegger att kontinuerlig komme med oppdateringer så fort det er noe som berører vår planlegging, sponsorsøk, eller Gumball ur ett Skandinavisk synsvinkel. Ta en kik på http://gfg2011.blogspot.com å kommentere gjerne på siden. Tips og ideer mottas med takk! Catch you later! /Carl Lenke til kommentar
power007 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hei Carl Jeg driver å vurderer å delta. 2011 blir fra London til Istanbul, ruten er lagt opp slik at man er i Monaco i 2 dager for å se Grand Prix! Det koster £25,000 per bil da er det også inkludert mat, hotell og party! Utfra det jeg har forstått for man ikke lov til å ha egene sponsor logo på bilen. Gumball har egne sponsorer og de som deltar på løpet er pliktig til å ha KUN logo på bilen som blir gitt av Gumball. Det er heller ikke lov til å gå med klær med sponsorlogo på Endret 26. august 2010 av power007 Lenke til kommentar
shape01 Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Høres intressant ut. Hva slags bil tenker du stille opp med, og hvor langt har du kommet i planleggingen/registreringen? Det ser ut til å bli en kjempe rute i 2011, å spesiellt spennende med stoppet i Monaco. Jeg hade selv mulighet å følge bilene gjennem Sverige i år og det gav virkelig mer-smak. /Carl Lenke til kommentar
power007 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har ikke kommet så veeeldig langt, driver å vurderer deltakelse opp mot jobb etc. Har tenkt å stille opp med F355 Berlinetta Hva slags bil tenker du stille opp med, og hvor langt har du kommet i planleggingen/registreringen? Lenke til kommentar
shape01 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Svenska Tv6 kjør igang en dokumentar om Gumball fra tidligere iår. Tror de også streamer live over nettet. Les mer på vår blogg. http://gfg2011.blogspot.com Power007, Høres meget nice ut. Har sendt deg en epost. Endret 27. august 2010 av shape01 Lenke til kommentar
shape01 Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg hade den gode fornøyelsen å gjøre en repotasje av Gumball 3000 for Porsche Classic Magazine. Denne har nå kommet på trykk og kan for den intresserte gjenfinnes her: Porsche Classic Magazine - Gumball 3000 /Carl Lenke til kommentar
shape01 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Okej, det går rykter om at denne dokumentar også kommer på Viasat 4 her i Norge denne uke. Noen som vet mer? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Heldiggriser som får delta Men er ikke årets avgift mye lavere enn før? Pleide det ikke å være over en halv million norske? Lenke til kommentar
shape01 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, nå vet vi jo ikke enda om vi lykkes registrere oss. Vi søker sponsorer men har ikke fått ihop nok foreløpig. Hvis noen har ideer så bare å ta kontakt . Det er riktig som du sier, avgiften er rimeligere for 2011 siden de ikke trenger å fly bilene da allt sammen går kun i Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå