atwater Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Syntes ikke det var så ille gruppe Arsenal kom med i dag Gleder meg til Champions League. Gruppe H: Arsenal Sjakhtar Donetsk Braga FK Partizan Dette var egentlig en drømmegruppe spør du meg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Perfekt gruppe om du tenker på lagene som er med i den, men den er kanskje ikke så perfekt likevel. Mest sannsynlig møter vi toeren fra "dødens gruppe" som er lagene: 1. AC Milan 2. Real Madrid 3. AFC Ajax 4. Auxerre Dette betyr at vi mest sannsynlig møter AC Milan eller Real Madrid.. Ikke akkurat optimal motstand i 8-delsfinalen, men vi må jo slå de beste for å vinne hele driten.. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ja er en overkommelig gruppe det der Eneste som er dumt er at det blir lange reiser, håper det ikke får negative konsikvenser for spillerne med at de blir lei og slitne. Tror faktisk at Ajax har en sjangs mot Milan og kanskje blir nr 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvorfor møter vi mest sannsynligvis 2'ern fra gruppe G? Kan trygt anta at Chelsea og United vinner sin gruppe, dog overraskelser har skjedd før. Yidsa har en ekstremt vanskelig gruppe og kommer mest sannsynligvis på 3'de eller 4'de grunnet lite erfaring i CL, spesielt da på bortebane mot 3 sterke lag ere det viktig. Jeg ser på det som veldig sannsynlig at vi har 7 lag vi kan trekke i 8-delsfinalen, da er det vel rundt 14 % sjangse for at vi trekker et fra Gruppe G. Tror vi skal klare oss fint jeg, og jeg tror vi slår Milan basert ut på troppene. Real vil jeg si er 50/50 med tanke på problemene deres i CL, og at Mou selv har uttalt at han trenger to år for å vinne noe med laget Koselig med Eduardo tilbake så fort Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Når bestemes hvem som møter hvem i 8 dels finalen? Tenker ikke lag, tenker gruppe mot gruppe. Skal ha på meg Eduardo drakten når vi spiller mot Shakhtar 19 oktober that is. Endret 26. august 2010 av zlazor Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det er vel en trekning så vidt jeg vet. Det eneste vi vet nå er at gruppeenere møter gruppetoere, og lag fra samme nasjon kan ikke møte hverandre. Er ikke sikkert at vi får Milan eller Real. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvorfor møter vi mest sannsynligvis 2'ern fra gruppe G? Er det ikke slik at Eneren fra gruppe A møter toeren fra gruppe B osv? Det vil jo si at om Arsenal vinner gruppen sin, møter de toeren fra gruppe G. Jeg mener det har vært slik de siste årene i Champions League, hvertfall. Eller er det noe nytt i år at det bare blir trekt tilfeldig? Og hvorfor kan ikke to lag fra samme nasjon møte hverandre når Bourdeux og Lyon møttes i fjor? Dette var riktignok i kvartfinalen da.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 I Champions League trekkes det åttendels- og kvartfinaler, i kvartfinalene er det ikke lenger restriksjoner på at lag fra samme nasjon ikke kan møte hverandre. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Fant noe greier: In the draw for the round of 16, matches are played between the winner of one group and the runner-up of a different group. The only restriction on the drawing of teams in the round of 16 is that the teams must not be from the same national association or have played in the same group in the group stages. From the quarter-finals onwards, these restrictions do not apply. Trodde helt oppriktig at vinneren fra gruppe A møtte toeren fra gruppe B. Menmen.. Endret 27. august 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Fant noe greier: In the draw for the round of 16, matches are played between the winner of one group and the runner-up of a different group. The only restriction on the drawing of teams in the round of 16 is that the teams must not be from the same national association or have played in the same group in the group stages. From the quarter-finals onwards, these restrictions do not apply. Trodde helt oppriktig at vinneren fra gruppe A møtte toeren fra gruppe B. Menmen.. Det er vel bare i VM/EM det er slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå