Gå til innhold

Arsenal i Champions League

atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Perfekt gruppe om du tenker på lagene som er med i den, men den er kanskje ikke så perfekt likevel. Mest sannsynlig møter vi toeren fra "dødens gruppe" som er lagene:

1. AC Milan

2. Real Madrid

3. AFC Ajax

4. Auxerre

Dette betyr at vi mest sannsynlig møter AC Milan eller Real Madrid.. Ikke akkurat optimal motstand i 8-delsfinalen, men vi må jo slå de beste for å vinne hele driten..

Lenke til kommentar

Hvorfor møter vi mest sannsynligvis 2'ern fra gruppe G? :p

Kan trygt anta at Chelsea og United vinner sin gruppe, dog overraskelser har skjedd før. Yidsa har en ekstremt vanskelig gruppe og kommer mest sannsynligvis på 3'de eller 4'de grunnet lite erfaring i CL, spesielt da på bortebane mot 3 sterke lag ere det viktig.

Jeg ser på det som veldig sannsynlig at vi har 7 lag vi kan trekke i 8-delsfinalen, da er det vel rundt 14 % sjangse for at vi trekker et fra Gruppe G. Tror vi skal klare oss fint jeg, og jeg tror vi slår Milan basert ut på troppene. Real vil jeg si er 50/50 med tanke på problemene deres i CL, og at Mou selv har uttalt at han trenger to år for å vinne noe med laget :p

Koselig med Eduardo tilbake så fort :)

Lenke til kommentar

Hvorfor møter vi mest sannsynligvis 2'ern fra gruppe G? :p

Er det ikke slik at Eneren fra gruppe A møter toeren fra gruppe B osv? Det vil jo si at om Arsenal vinner gruppen sin, møter de toeren fra gruppe G. Jeg mener det har vært slik de siste årene i Champions League, hvertfall. Eller er det noe nytt i år at det bare blir trekt tilfeldig?

Og hvorfor kan ikke to lag fra samme nasjon møte hverandre når Bourdeux og Lyon møttes i fjor? Dette var riktignok i kvartfinalen da..

Lenke til kommentar

Fant noe greier:

In the draw for the round of 16, matches are played between the winner of one group and the runner-up of a different group. The only restriction on the drawing of teams in the round of 16 is that the teams must not be from the same national association or have played in the same group in the group stages. From the quarter-finals onwards, these restrictions do not apply.

Trodde helt oppriktig at vinneren fra gruppe A møtte toeren fra gruppe B. Menmen..

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Fant noe greier:

In the draw for the round of 16, matches are played between the winner of one group and the runner-up of a different group. The only restriction on the drawing of teams in the round of 16 is that the teams must not be from the same national association or have played in the same group in the group stages. From the quarter-finals onwards, these restrictions do not apply.

Trodde helt oppriktig at vinneren fra gruppe A møtte toeren fra gruppe B. Menmen..

Det er vel bare i VM/EM det er slik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...