Tildaa Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har en skolepc som det skal byttes harddisk på og da lurer jeg på noe: - Hvor lang tid vil det ta å laste inn windows xp? - Hvor lang tid vil det ta å laste ned adobe programmene (21 program eller noe) ... og ikke minst, hvor lang tid vil det ta å bytte og få inn en ny harddisk? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ny disk tar 12 sek maks om det er en HHD-luke under laptopen. XP tar ca en time om du har cd , ca 2timer med updates + drivere. Adobeprogrammene er vel relativt. Last de ned på forhånd og legg de på en minnepenn/ ekstern disk. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Tror IKT på skolen har programmene på minnepenn, men om de har det, hvor lang tid vil det ta? eller er det ikke noe fasit? Takk ellers for svarene Lenke til kommentar
War Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det kommer an på linja du har. Ser ikke hvorfor det med tid skulle være et problem. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 neinei! det er ikke et problem, det er bare meg som er litt nysgjerrig, og vil jo ikke være uten dataen i helga såå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå