Lysnes Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hey! Jeg er en tidliger Windows XP Professionale, Linux RedHat og Windows 2000 bruker! Men idag instalerte jeg Windows XP Home Edition (NORSK) på en av mine arbeidsstasjoner! Da jeg var ferdig med instaleringen fikk jeg beskjed om at jeg måtte aktivere min XP versjon.. Men XP sin "veiviser" ville ikke få kontakt med "Aktiverings server'n" --> Er dette min feil, og hva kan jeg gjøre med dette.. Svar fort takk! LYSNES Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Bajbaj! Så sa vi "ha det bra" til deg på dette forumet Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Du fikk vel med et telefonnummer du kan ringe for å aktivere manuelt når du kjøpte xp? Lenke til kommentar
Lysnes Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Mr.Rogers - Ja jeg fikk et telefon nummer, men dem har ikke support om kvelden, ville gjerne ha ordnet det ikveld Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hvorfor gjøre i dag, det man kan gjøre i morgen... Trodde du kom til en automatisk telefonsvarer jeg, aktiverte xp for en kompis en gang mitd på natten.. Lenke til kommentar
Lysnes Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Der fant jeg telefon nummeret til det du snakket om..! *Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Bajbaj! Så sa vi "ha det bra" til deg på dette forumet Hvorfor det? Han SPØR hvordan han skal aktivere ett produkt han har, han ber ikke om cd-key eller info om hvordan man skal kopiere noe. Det gis ikke noe info om dette under installasjonen, så det er da et legitimt spørsmål. *sukk* Lenke til kommentar
Lysnes Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Ghostrider: Jeg er enig med deg der, og skjønner ikke hva han mente med "så sier vi baj baj til deg i dette forumet" Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Bajbaj! Så sa vi "ha det bra" til deg på dette forumet Hvorfor det? Han SPØR hvordan han skal aktivere ett produkt han har, han ber ikke om cd-key eller info om hvordan man skal kopiere noe. Det gis ikke noe info om dette under installasjonen, så det er da et legitimt spørsmål. *sukk* Han spurte etter crack, så enkelt er det. Legg merke til hva det står under innlegget hans nå: Sist endret av Lysnes den Søn, 22 Jun 2003 23:52, endret 1 gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå