taro4x4 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Finnes det noen eksterne kabinett det går å hive 2 hardisker i? Helst billig og bra Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Mener du harddisk-kabinett så du kan bruke harddiskene som eksterne harddisker? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Mener du harddisk-kabinett så du kan bruke harddiskene som eksterne harddisker? Det var nok det han mente ja. Du finner slike kabinett her, her, her, her og her. Det var alt jeg gadd å lete frem. Søk på "hard drive enclosure raid" på nettet så finner du nok flere Men i norske nettbutikker regner jeg ikke med du skal finne slike. Lenke til kommentar
taro4x4 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Til å frakte med meg som ekstern ja. Fant denne Dustinhome. Men eg får lese litt videre, ikkje heilt sikker på oppsettet, vil den poppe opp som 2 harddisker, eller må eg til med raid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå