fredz10 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei! Som tittelen sier så bestillte jeg Alan Wake fra TheHut.com 14 august som jeg mottok idag. Spillet hadde tydelig fått forseglingen brutt, men plasten lå fortsatt rundt coveret. Heldigvis lå spillet oppi coveret og det hadde ingen skader. (Coveret var litt ødelagt) Dette er første gang jeg har bestillt fra denne nettsiden. Er det noen som har opplevd lignende, og som vet hva som kan være årsaken til at forseglingen var brutt? Takker for svar. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 thehut skal visst være bra sier andre, men du har tydeligvis fått et spill som sikkert har vært testet av noen ansatte der. send dem en email og fortell om det, slik at dette ikke skjer andre i fremtiden. Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Ok. Takk for svar. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kan det ha vært tollen som har sniffet i pakken din? Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Jeg sendte dem mail og de beklaget problemet, men visste ikke årsaken. Fikk bare beskjed om å sende tilbake spillet slik at jeg kunne få et nytt. Men som du sier, så er det nok tollen som har brutt forseglingen da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Tollvesenet åpnar ikkje forsegling på produkter, det må ha kome sånn frå TheHut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå