sternybk Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Helå. Jeg skal til og oppdatere CS: Source-serveren jeg har på linux-boksen, men får bare feilmeldinger. Så jeg tenkte å bare innstallere alt på nytt Bruker/Brukte følgende oppskrift: mkdir srcds cd srcds wget http://www.steampowered.com/download/hldsupdatetool.bin chmod +x hldsupdatetool.bin ./hldsupdatetool.bin chmod +x steam ./steam -command update -game Counter-Strike Source -dir . Det er på den siste kommandoen alt går i surr. Følgende feilmelding dukker opp: *** glibc detected *** ./steam: double free or corruption !prev: 0x0a053e80 *** Backtracen viser at det er noe galt med steam filen..? Er det noen som har noe peiling på hva som er feil? : ) takker for svar Vennligst ikke svar for avansert, er ingen mester i Linux. Endret 26. august 2010 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Toad Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 prøv ./steam -command update -game "Counter-Strike Source" -dir . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå