bisken123 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre på date ? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Holde hender, kline, tafse Lenke til kommentar
bisken123 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Hva med å ta henne med på en liten fire hjuling tur? (på 1 firehjuling) Er det noen her som har en mening om det? Endret 1. september 2010 av bisken123 Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Firehjuling tur, kjør henne opp på en fjelltopp, ta med noe mat, teppe. Sitt der og snakke og spise. Så tar du det som det kommer. Lenke til kommentar
bisken123 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Firehjuling tur, kjør henne opp på en fjelltopp, ta med noe mat, teppe. Sitt der og snakke og spise. Så tar du det som det kommer. Det var noe sånt jeg tengte Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er jo ganske kaldt nå, så husk godt med klær hvertfall. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 -----^ ja, pluss et varmt teppe du kan ta frem, og så kan dere sitte under det. Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Hei! Fint at du har funnet deg noen som du vil ha en kul date med. Et tøft date tips er å høre med en lokal dykkerklubb. Det er noe som heter "prøvedykk". Dette er noe som skjer under veldig kontrollerte forhold med en instruktør som styrer alt. Det trengs ingen forkunnskap eller kurs. Nesten som tandemhopp i fallskjerm. Om jenta ikke har total vannskrekk og er litt guts i, så vil hun synes dette er kult. Samtidig som det viser at du er en smule kreativ. Min erfaring med de få datene jeg har hatt er å bryte noen grenser, prøve noe nytt. Det er da man blir best kjent med hverandre. og det er vel det som er poenget med en date. Et slikt prøvedykk er helt trygt og burde ikke koste så veldig mye. Dere vil begge gjøre noe nytt sammen, som dere kan prate mye om over en varm kopp sjokolade etter dykket. Det er kaldt i norsk sjø. Hvis dere blir bitt av basillen, kan dere jo bli enige om å ta dykkerlappen sammen eller noe? Endret 4. september 2010 av ZoLaMont Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå