Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg prøve meg på henne?

Gjest Lars

Anbefalte innlegg

Hei,

Er en gutt på 16 år og har et lite problem. Det er en venninne av meg som jeg liker ganske godt, men jeg tror ikke hun liker meg. Det var for en stund siden jeg begynte å like hun, og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå fram. Jeg har gitt noen hint til at jeg liker henne, men tør ikke å si det til henne fordi vil ikke si det før jeg er sikker på at hun liker meg også, fordi vi har vært veldig gode venner ganske lenge, og vil ikke ødelegge det vennskapet med å si at jeg liker henne som noe mer enn bare venner. Da vil hun kanskje få et annet syn på meg, og vi vil ikke ha det venneforholdet som vi har nå:)

Jeg prøvde meg her om dagen om hun hadde lyst til å være med meg på kino, da svarte hun kanskje. Når jeg har hintet til at jeg liker henne har jeg gitt henne komplimenter og har en del bilder på telefonen som jeg har lagret i mappen "Beste jenta"

En dag vi var ute, så hun at jeg hadde den mappen, men ikke hva den inneholdt, og hun sa bare "vet at jeg er beste jenta di, så er meg det er bilder av meg i den mappen"

Så da lurer jeg på om det er noen måte jeg kan få henne til å bli interessert i meg?

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk på den alderen er sjenerte.

Du må bare kjøre på og si det som det er. Ikke vær dust og gi lapper og gå rundt grøten.

Stikk kjeften frem og kyss henne på truten. Det kommer nok overraskende på! Men det gjelder å velge riktig øyeblikk. Tro meg, sjansen byr seg før eller siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...