fjarle Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Android 2.2 i fargesprakende innpakning. Les mer Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Litt liten og litt for svak prosessor, synes jeg. I tillegg var designet helt grusomt, men det at den har Android trekker jo litt opp, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Androod Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 ...og hva tror du kan få, for under 2000KR? Ser mektig bra ut for den prisen. Prosessor..hvem bryr seg, så lenge telefonen er responsiv og ikke "hakker". Mindre batteriforbruk også. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Selvsagt, til prisen å dømme. Men jeg synes den er for liten og har for svak prosessor, men det kommer helt an på hva den skal brukes til. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Huawei, jeg bryr meg ei.. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 og med en design som skiller seg markant ut fra de andre Android-telefonene på markedet Den ser da ut som en blåkopi (bokstavelig talt) av en HTC Magic, men med dårligere specs. Men Amobil har vel muligens teknis sett rett da Magic'en er såpass gammel at den har gått ut av markedet? Den forrige Huawei'en som ble rost opp i skyene av Amobil nettopp, var jo over et år gammel da den kom på det norske markedet. Så hvor gammel denne egentlig er, hadde det vært morsomt å vist. Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Huawei skal jeg jammen følge med på. Hvis de lanserer proffere telefoner, til tilsvarende lavere priser enn konkurentene kan dette bli bra Lenke til kommentar
LuckySilver Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Såvidt jeg vet er ikke U8150 sluppet på det asiatiske markedet tidligere, så forhåpentligvis er det en ny modell. Huawei generellt skal man følge godt med fremover De har vel laget nesten 30 egenproduserte mobiler hittil. Stort sett med et noe "snodig" design, men med relativt gode specs, og i aller høyeste grad til konkuransedyktige priser. Min neste telefon blir nok ikke en Huawei, men markedet for touch-telefoner til de yngste og de eldste generasjonene øker hver eneste dag, og da er Huawei en betydelig konkurent pga god kvalitet og bra pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg