Goody Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hellu Jeg lurer på om en eventuell fireware-oppdatering til T610 vil være gratis? At jeg kan levere telefonen inn på ett serviceverksted og få den oppdatert uten utlegg for meg. På forhånd takk :smile: Lenke til kommentar
cnil Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Det fimware. Og det er ikke gratis hvis du ikke klarer å argumentere for at det er et problem med telefonen som skyldes firmware. Du kan for eksempel si at den skruer seg av og på, det pleier å funke.. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Det fimware. Og det er ikke gratis hvis du ikke klarer å argumentere for at det er et problem med telefonen som skyldes firmware. Du kan for eksempel si at den skruer seg av og på, det pleier å funke.. Tror nok d er gratis så lenge d er garanti på tlf. Lenke til kommentar
Goody Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Takk for svar :smile: Tenkte i den sammenheng at det f.eks. skulle komme en T610i fra SE. Slik som T68 ble til T68i en gang i tiden. Om jeg eventuelt måtte ha betalt for å oppdatere firmware på min T610 for å få en T610i. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg oppgraderte min T68 til i gratis på Elkjøp, der jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hvorfor sier noen firewire? :o Greide å få norsk språk på min første P800 gratis Det er riktig at service på telefoner som feks oppgraderng er gratis i garanti perioden Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hvorfor sier noen firewire? ingen som sier det da ? De sa fireware istedet for firmware. Firewire er en PC port som bla. Ipod fra Apple bruker eller så brukes det stortsett til DV redigering.. Lenke til kommentar
Goody Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Beklager den lille "trykk-leifen" i øverste innlegg Takker for svarene :smile: Ser ut som om jeg har fått avklart det jeg lurte på. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hvorfor sier noen firewire? ingen som sier det da ? De sa fireware istedet for firmware. Firewire er en PC port som bla. Ipod fra Apple bruker eller så brukes det stortsett til DV redigering.. Hva var det han sa da VeXx? ... De aller aller fleste vet forskjellen på firmware og firewire... er du ikke sikker på hva forskjellen er, tror jeg det er best å la være å skrive om de Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hehe, jeg visste forskjllen mellom firmware og firewire, men tror jeg blinksa litt da jeg leste også=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå