Gunn@r Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Når jeg starter Outlook fra oppgavelinja, får jeg ikke opp ei maksimert visning, men heller det absolutte motsatte (se bilde). Hvordan kan jeg gjør at Outlook kommer opp maksimert eller "halvt maksimert" når jeg trykker på ikonet? Bruker Windows 7 og Office 2007. Lenke til kommentar
Branco Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvis jeg forstår problemstillingen rett: For å få vinduet maksimert trykker du på ikonet som viser en firkant, ved siden av X-ikonet. For å få vinduet halvmaksimert, eller rettere sagt tilgjengelig for å velge egen størrelse, trykker du på ett av de to nederste hjørnene, og drar så pila utover mens du holder musetasten inne. På den måten "drar" du vinduet ut til et større format. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hvis jeg forstår problemstillingen rett: For å få vinduet maksimert trykker du på ikonet som viser en firkant, ved siden av X-ikonet. For å få vinduet halvmaksimert, eller rettere sagt tilgjengelig for å velge egen størrelse, trykker du på ett av de to nederste hjørnene, og drar så pila utover mens du holder musetasten inne. På den måten "drar" du vinduet ut til et større format. hehe er klar over det Men jeg lurer på hvordan jeg kan få det til å bli maksimert (eller "halv maksimert") automatisk når jeg trykker på Outlook-ikonet nede på oppgavelinja (se bilde). Er jo ikke no big deal, men irriterer meg bare litt over det... Endret 26. august 2010 av Gunn@r Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Juster vinduet slik du vil ha det, og når du lukker det via krysset, så holder du inne CTRL samtidig. Prøv så å åpne Outlook igjen. Edit: Eller kanskje det var SHIFT+lukk? Endret 27. august 2010 av BagBiter Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Juster vinduet slik du vil ha det, og når du lukker det via krysset, så holder du inne CTRL samtidig. Prøv så å åpne Outlook igjen. Edit: Eller kanskje det var SHIFT+lukk? funka som fjell med ctrl thanx 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå