Fin Skjorte Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg sliter med at det kommer flyvende insekter, alt fra veldig små til større, om kveldene når jeg har lys på. Utenfor vinduet er det endel trær hvor jeg antar de kommer fra, slik at jeg blir ikke kvitt kilden uansett. Ikke har jeg anledning til å holde vinduet lukket, da det fungerer som eneste luftekanal. Men finnes det noe enkelt og greit som jeg kan legge ut som fanger krapylene i det de kommer inn? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Kan du ikke bare montere et insektsnett på vinduet? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Ingen dum ide, eneste at dette stedet leier jeg. Og litt usikker på hvorvidt utleier vil tillate det da nettet må monteres på utsiden pga. vinduet faller innover. Det er nok kun snakk om noen uker før flyvertene er borte, og da er det kanskje lettere med tilgivelse enn tillatelse. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Du får kjøpt nett som festes med borrelås med tape på hos de fleste fargehandler/byggevarer. Det kan du jo bare fjerne når vinteren kommer. Endret 26. august 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har kjøpt en myggnetting til 70 kroner på Jernia de siste fire årene, da klistrer du en borrelås rundt vinduene (lett å rive av igjen, skulle det bli nødvendig), som du igjen henger opp myggnettingen på. Enklere blir det ikke. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Takk for tipset! Da blir det Jernia senere i dag for netting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå