Foxtrot Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har en Sanyo RP 8880 UM. Dette er en radio for FM, LW, MW, MB og SW. Denne radioen ble produsert tidlig på 80-tallet. Jeg leter etter en seriøs radio-reparatør på Østlandet. Jeg har Sanyo sine reparasjonstegninger for radioen. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Dalens Elektronikkservice Bra firma med dyktige folk og vettuge priser. Jeg mener de har reparasjon/eller hadde for HiFi klubben, Sanyo og flere andre sist jeg var i kontakt med dem. De kan også gi deg et overslag på reparasjon slik at du ikke går på en smell. De holder til på Skytta industrifelt på Gjelleråsen rett utenfor Oslo. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Dalens Elektronikkservice Bra firma med dyktige folk og vettuge priser. Jeg mener de har reparasjon/eller hadde for HiFi klubben, Sanyo og flere andre sist jeg var i kontakt med dem. De kan også gi deg et overslag på reparasjon slik at du ikke går på en smell. De holder til på Skytta industrifelt på Gjelleråsen rett utenfor Oslo. Tusen hjertelig takk vidarkri :-) Jeg ringte dem og de virket proffe og kundevennlige. Leverer radioen over helgen. Endret 26. august 2010 av Foxtrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå