FuNsTyLe Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) får blå skjerm, med generell error-melding og beskjed om å restarte. har prøvd å starte både i safe mode og å bruke original boot-settings, men det hjelper ikke. når jeg kjører safe mode, eller feilsøkingsverktøy etter oppstart, så henger pc'en seg mens filen crcdisk.sys loader... hva kan være galt? er ganske stressa, har ikke veldig lyst til å miste alle filene mine. Går det an å ta backup av harddisk når den er i en sånn tilstand og windows ikke vil loade, eller er det for sent? Update: Nå fikk jeg startet pc'n og logget inn. alle filer er der, men det ligger et ikon på desktop som kaller seg malaware doctor, aldri sett det før. må ha kommet igår. vet hva malaware doctor er, og kommer selvf ikke til å kjøpe det programmet den maser om. men hvordan blir jeg kvitt maset? dessuten tar det bare 3-4 minutter etter at windows loader, før skjermen fryser og jeg må begynne på samme regla, så jeg rekker jo ikke fjerne den med noe anti-malware-program, fordi skjermen fryser før det rekker å fjernes... Endret 26. august 2010 av FuNsTyLe Lenke til kommentar
johome Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Se her Følg evt. også veiledingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå