Barry White Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hei Jeg har nylig installert Ubuntu 10.04 på min HP Compaq nc6220 Men jeg har et problem, når jeg setter inn hodetelefoner i pcen så forsvinner ikke lyden fra pchøytalerne! Det gjør det litt vanskelig å høre på musikk når jeg jobber i rom sammen med andre. Noen som har tips på hva jeg kan gjøre for å løse problemet? LØST: Problemet løste seg ved å installere GNOME Alsa mixer for deretter å aktivere "headphones jack sense" Bonusproblem: Jeg får ikke ÆØÅ til å funke i amsn og office! Jeg har prøvd å legge til 'env LANG=nb_NO.UTF-8' i innstillinger - hovedmeny (i 'kommando' i egenskaper for programmet). Forslag? Endret 30. august 2010 av Barry White Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Er det kun i de to programmene du ikke får æøå til å funke? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Ja, æøå funker bra i andre programmer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå