2die4 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Til tross for at jeg i standardprogrammer har valgt å tilknytte programmet Utorrent til å håndtere .torrent filer så får jeg feilmelding (se bilder). Skulle tro at dette fungerte da? Har forsøkt å installere Utorrent på nytt til ingen nytte. Lenke til kommentar
Slason Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Prøv å laste ned torrenten manuelt, plassere den på skrivebordet. Så åpner du utorrent og velger Fil - Velg Torrent, og velger .torrent du plasserte på skrivebordet Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Prøv å laste ned torrenten manuelt, plassere den på skrivebordet. Så åpner du utorrent og velger Fil - Velg Torrent, og velger .torrent du plasserte på skrivebordet Takk for svar. Men dette løser vel ikke problemet mitt? Vil helst at dette går automatisk slik det gjorde da jeg for 1 dag siden fremdeles brukte Windows XP. Denne feilmeldingen får jeg momentant etter å ha trykket på "last ned torrent", hvordan får jeg lastet ned filen manuelt? Lenke til kommentar
Slason Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Prøv å skifte/reinstallere nettleser og torrent program Pleier å funke Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Prøvd å avinstallere torrent-program, fjerne file association, og legge inn torrent-program på nytt? Hvilken nettleser bruker du forresten? Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Prøvd å avinstallere torrent-program, fjerne file association, og legge inn torrent-program på nytt? Hvilken nettleser bruker du forresten? Bruker Firefox. Inne på Firefox---> Innstillinger ----> Programmer ---> stod Utorrent oppført som programmet som åpnet .torrent filer. Jeg forandret nå handlingen fra "bruk utorrent" til "spør først", og forsøkte deretter å laste ned en torrent. Valgte så at firefox skulle åpne torrent filer i Utorrent automatisk. Nå fungerer det plutselig Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Prøv å laste ned torrenten manuelt, plassere den på skrivebordet. Så åpner du utorrent og velger Fil - Velg Torrent, og velger .torrent du plasserte på skrivebordet Takk for svar. Men dette løser vel ikke problemet mitt? Vil helst at dette går automatisk slik det gjorde da jeg for 1 dag siden fremdeles brukte Windows XP. Denne feilmeldingen får jeg momentant etter å ha trykket på "last ned torrent", hvordan får jeg lastet ned filen manuelt? bare høyreklikk og "last ned som" for å ta filen ned på harddisk. Og derfra så bare kan du bruke "åpne med" og velge utorrent eller det programmet du skal bruke og sørge for at du har huket av i boksen for "bruk alltid dette programmet". Da vil alle torrent filer automatisk åpnes via Utorrent for fremtiden. Alternativt kan du manuellt sette programassosiasjonen for denne filtypen slik som det er bilde av over - men begge metodene gjør essensiellt det samme. Problemet du har akkurat nå er at det ikke er noe program assosiert med .torrent filer (som kan oppstå dersom du f.eks. avinstallerte programmet som det tidligere var assosiert med). -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå