WooFeeR Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan lage en downloadlink til en .rar fil på domenet mitt, har .me domene hos one.com, har lastet opp .rar filen med ftp. men greier ikke å lage en link for direct download. det funker ikke å bare bruke www.domenet.me/rarfilen.rar. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det skal jo være så enkelt som å legge den ut i www-mappen (eller public), der du publiserer html-filene med FTP. Lenke til kommentar
WooFeeR Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Det skal jo være så enkelt som å legge den ut i www-mappen (eller public), der du publiserer html-filene med FTP. ja, det var det jeg også trodde, men fikk det ikke til å funke Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Får du noen (feil)meldinger når du prøver å laste ned filen? Og, kan du forklare nøyaktig hva du gjør når du laster den opp på serveren din? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Spørs om det er noe begrensning på størrelse pr fil. Prøv med en liten fil og se om det går. Hos meg som har en annen ISP, så er det ikke noe problem å legge ut filer samme hvilken type. Husker jeg rett, så har jeg lest at One har en ganske striks policy på å legge ut filer. ALternativt kan du jo legge den ut en annen plass og linke fra siden din. http://byethost.com/index.php/free-hosting Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det skal jo være så enkelt som å legge den ut i www-mappen (eller public), der du publiserer html-filene med FTP. ja, det var det jeg også trodde, men fikk det ikke til å funke En mulighet er også at du bare har lagt filen i feil mappe. I noen tilfeller vil du få tilgang til substructurene til websiden også, dvs. du kan plassere filer på serveren som ikke nødvendigvis er tilgjengelige gjennom selve websiden. Pass på at du har lagt filene under public mappen et sted så bør det gå bra. Det er i utgangspunktet ikke så mye mer du må tenke på for å få til det du snakker om. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå