Nemesis86 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei Jeg ser etter en side som sender ut oppdatering på alt av stort og smått når det gjelder konserter i norge. Gjerne de som ikke kommer på bilettservice også. Gjerne med mulighet for å melde seg inn i en mailing liste. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hvis du ønsker nyheter for Rockefeller, Sentrum Scene og Oslo-spektrum er det Rockefeller sitt nyhetsbrev som gjelder. http://rockefeller.no/ Er det større konserter ala Lady Gada, Metallica, Iron Maiden o.s.v. blir dette som regel gangske fort nevnt i Dagbladet og VG blant annet også. Endret 26. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 billettservice.no selger billetter til mange konserter og har bra oversikt på siden deres Men de har bare konserter der de selger billetter da Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 last.fm har en del, men der er man vel avhengig av at noen legger det inn. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) personlig: last.fm, underskog og jevnlig sjekking av ulike konsertscener og utesteders program, samt litt hva venner og bekjente har å fortelle. brukte en periode bandsintown.com men det tar såpass mye utgangspunkt i last.fm at litt av poenget forsvant. Endret 28. august 2010 av blured Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 OnYourStage fungerte bra en stund, men det er blitt dårligere. Vet ikke om det er interessen til de som står bak siden som har dalt, om det er interessen til de som sendte inn info eller om det er tekniske problemer som har hatt skylda for det. Forhåpentligvis tar det seg opp igjen. Nå for tiden bruker jeg diverse nyhetsbrev, band/konsertsteder sine egne hjemmesider, last.fm, facebook og venner/bekjente til å informere meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå