tormoddf Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 50 millioner dollar sløst bort på fyll, fanteri og umoral. This is Vegas er kansellert. Les mer Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 50 millioner dollar er faen meg et ganske høyt budsjett til et spill som ser ut som møkk, antakligvis like greit det ble kanselert. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Skjønte aldri meningen med dette spillet, det ser jo ikke gøy ut. Kanskje like greit at de kansellerte det ja. Lenke til kommentar
Rotten_ Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hahaha helt konge. Så ironisk at det er hysterisk morsomt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Bra gjort å sammenligne det med Saw. Greit nok kostet Saw ganske lite å lage, men det vises. Den eneste grunnen til hvorfor det gikk i pluss er fordi det er basert på filmene. GTAIV kostet mye mer å lage, men er til gjengjeld mye bedre og tjente mye mer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Leste denne på gamer.no tidligere og første tanken var "det ble vel for mange fester på disse utviklerne". Personlig er det vanskelig å unngå å tenke at dette var et coverprosjekt for å dra til seg masse investorpenger og sløse de bort på å leve livet noen år hehe. De ville jo ikke være de første eller siste som gjør det. Endret 26. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Her hadde en liten retterunde for tegnsetting og store bokstaver vært kjekt. Forøvrig en god artikkel. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Beste kommentaren; 2:18, om å danse i Vegas. "Anybody can pick up the controller and feel cool!" Vohoo, jeg er dritkul.. i et spill.. hvorfor slo ikke dette ann igjen? Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Her hadde en liten retterunde for tegnsetting og store bokstaver vært kjekt. Forøvrig en god artikkel. Fant riktig nok en apostrof i sitatet som ikke skulle vært der, men må si jeg er usikker på hva annet du henviser til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg