nabmac Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei, Jeg bor på studenthybel, og kjøpte nettopp en trådløs ruter (Jensen Airlink 29150). Med kabel får man muligheten til å åpne en "godkjenningsfane", og etter at den er lukket kan jeg skrive inn brukernavn og passord som jeg har fått av SIO (studentboligene i oslo) På den trådløse derimot, får jeg aldri opp denne boksen, så jeg lurer på hvordan jeg får skrevet inn brukernavnet og passordet (som jeg har fått fra sio) i ruteren slik at jeg får nett. Har fått med bruksanvisning på hvordan man skal få den opp når man bruker kabel (service>wired auto config>properties>general>set startup type to automatic>then click start. Videre må jeg gå til kontrollpanel, og "enable IEEE 802,1x authentication". Det er da jeg får opp en tekst på oppgavelinjen hvor de ber meg om mer info, hvor jeg da taster inn brukernavn og pw fra sio. Takk for svar! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ingen grunn til å opprette flere tråder om samme emne. Benytt denne tråden videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg