Gå til innhold

Slipper verstingkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nok feil.

 

Skal du svare noen kan du vel ta med noe annet enn "Feil"?

 

hvorfor det ? folk her inne er vel smarte nok til å skjønne at et 5850 kort ikke klarer å kjøre alle spill på fullt. er bare å prøve crysis eller metro. på 1920x1200, eller "full HD (lol)" som han duden sa. og slenge på 8x aa. da ser man fort at det ikke er spillbart.

Lenke til kommentar
hvorfor det ? folk her inne er vel smarte nok til å skjønne at et 5850 kort ikke klarer å kjøre alle spill på fullt. er bare å prøve crysis eller metro. på 1920x1200, eller "full HD (lol)" som han duden sa. og slenge på 8x aa. da ser man fort at det ikke er spillbart.

 

 

Sitter selv med Radeon 5870, men en venn av meg har 5850. Den Radeon 5850en klarer helt fint å kjøre Metro 2033 på alt det der så lenge man holder seg til DX10, og Crysis kjøres lagfritt på fullt.

Lenke til kommentar

Her var det mye bøss gitt..

 

http://www.anandtech.com/bench/Product/164

 

Så kan dere se hva 5850 yter.. Ikke værst.. Men hva mann trenger varierer jo.. Som en på pekte.. ikke alle spiller i "full hd" (hvem gjør nå det i utgangspunktet.. 24" er som regel 1920x1200 og ikke 1080.. nuvel).

 

Uansett å rakke ned på folk som kjøper dette og kalle dem fjortiser har vel plassert de som peker i samme båsen, bare med et skilt rundt halsen som det står misunnelig på. Skjerpings! Det er et marked for alt...

 

Og hvorfor kjøper en et DX11 kort for å si det er grisekult i DX10? Skryt nå av det kortet er laget for, eller ikke.. Tror mine GTX 480 kort yter bra i directX 6...

 

Uansett, dette er å sammenligne med collectors editions av spill, jeg har aldri hatt noen glede av alt krims kramset som følger med, men utallige av mine spill-venner kjøper alikevel alle spill i collectors editions om det er mulig. Er de idioter for å betale 2-3 ganger hva jeg betaler ?

 

-Hasse

Lenke til kommentar

[...]

 

Så kan dere se hva 5850 yter.. Ikke værst.. Men hva mann trenger varierer jo.. Som en på pekte.. ikke alle spiller i "full hd" (hvem gjør nå det i utgangspunktet.. 24" er som regel 1920x1200 og ikke 1080.. nuvel).

 

Tja, det er nok mer 50/50 1920x1080 og 1920x1200 i 24-tommerssegmentet.

Endret av Lch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...