Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Veldig greit å ha når man skal f.eks til Thailand med skjermkortet. Du får vel antagelig også litt oppmerksomhet i sikkerhetskontrollen med det koffert designet her... Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Haha for en pris, ser jo ut som noen leketøy fra Nille til 29 kr. Ja også ikke glem og ha tuppen på løpet farget orange i TILFELLE noen skulle prøve og rane en bank med den..... Lenke til kommentar
Concker Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Makhshava: Ingen,Et 5850 kort vil pr dags dato takle alt av spill på max i full hd og 8x AA. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 hehe galskap, særlig nå som HD6000 serien er uker fra lansering. Det begynner så smått å lekke litt(fake?) http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=129668 Man har kongekort i 2 mnd Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 hehe galskap, særlig nå som HD6000 serien er uker fra lansering. Det begynner så smått å lekke litt(fake?) http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=129668 Man har kongekort i 2 mnd Indeed... Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Vel, har man ræva full av penger og bryr seg om epenis så er dette helt klart veien å gå. Faller man utenfor denne gruppa så kjøper man det enkelt og greit ikke. Men skjønner xfx, man lager noe dyrt og litt råere enn de andre, det selger seg selv og man får masse gratis reklame. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Makhshava: Ingen,Et 5850 kort vil pr dags dato takle alt av spill på max i full hd og 8x AA. Noen av oss bruker litt større oppløsning enn "Full HD"... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Makhshava: Ingen,Et 5850 kort vil pr dags dato takle alt av spill på max i full hd og 8x AA. Crysis og Metro 2033. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Huh.. Skjønner ikke helt hvorfor alle klager på problemer med ATi kort, mens jeg aldri har problemer. Eneste problemet jeg har hatt var kun med Linux 10.7 driverene. Normalt sett har jeg ikke problemer med Windoze eller Linux driverene til ATi. Jeg skjønner jo det at det er sikkert en del problemer med ATi driverene, men hvorfor har jeg aldri dem? Endret 28. august 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Huh.. Skjønner ikke helt hvorfor alle klager på problemer med ATi kort, mens jeg aldri har problemer. Eneste problemet jeg har hatt var kun med Linux 10.7 driverene. Normalt sett har jeg ikke problemer med Windoze eller Linux driverene til ATi. Jeg skjønner jo det at det er sikkert en del problemer med ATi driverene, men hvorfor har jeg aldri dem? Nja, noen opplever sikkert problemer, men kan banne i kirka på at jeg har opplevd mindre problemer med mid end kortene til Ati enn med Nvidia. Noen brukere er jo også Fan boys og da bruker man gjerne et argument som har blitt gjentatt tusen ganger for da må det jo stemme, ikke sant? Blir spennende å se om dette kortet selger noe, skal ta en titt på sidene til komplett etc og se om det forsvinner noen enheter Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hadde problem med ett 8600GTS kort der den ikke loadet teksturer før jeg nedgraderte drivere.. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Liker disse exstreme editions. Men skulle jeg først ha gått til innkjøp av et slikt kort, hadde jeg kjøpt fire stykk til å ha i crossfire, just for the lols. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Huh.. Skjønner ikke helt hvorfor alle klager på problemer med ATi kort, mens jeg aldri har problemer. Eneste problemet jeg har hatt var kun med Linux 10.7 driverene. Normalt sett har jeg ikke problemer med Windoze eller Linux driverene til ATi. Jeg skjønner jo det at det er sikkert en del problemer med ATi driverene, men hvorfor har jeg aldri dem? Enig der, har hatt sikkert 20+ skjermkort fra både Ati og Nvidia, ikke hatt noen særlig problemer med noen av disse driverne som jeg har irritert meg grenseløst over. Har hatt 5870 i nesten 1 år og det fungerer akkurat like bra som da jeg fikk det, ikke har jeg hatt blåskjermer under installering av drivere selv om jeg av og til ikke fjernet de gamle først. Tror det rett og slett bare er enkelte hw kombinasjoner som ikke liker hverandre. Windows støtter jo tross alt sikkert 1 million forskjellige hw komboer, mens *nix og Os X kun støtter en liten del uten å hacke seg i hjel. Om man ikke kun kjøper det som er mainstream hw så må man ha Windows. Dessverre er ikke alle like heldige, og disse har en tendens til å lage mye fuzz. For å si det sånn så kan jeg ikke akkurat si at mitt gamle Nvidia 680i SLI hk fra Asus var gode greier, ei heller mitt 8800gtx som jeg måtte kjøre rma på for det klikka, 7950gx2 som røyk etter 8 mnder osv osv, men jeg lar det ligge, jeg var sikkert bare uheldig. Endret 28. august 2010 av Onanias Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Onanias: Du har vel rett. Jeg har vel vært heldig når det kommer til Linux og hw kombinasjoner jeg da, bare degradering av kernel som skal til for lyddrivere. ATi driverene på Linux funker faktisk ganske bra nå i dag. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Men til opplysning så er det multi-gpu oppsett som lett får driverproblemer. Så at folk med singel 5870 alldri har problemer er da ikke så rart, da det er mer unntaksvis. Endret 28. august 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Tipper viften på den der lager ganske mye lyd, med mindre man har et svært kjølig kabinett. Underlig at de ikke har stappet to vifter eller vannkjøling på den. Absurd pris uansett. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvem tar med seg kun skjermkortet i en koffert? Eller plukker det ut av maskina så mye at du bare MÅ ha en koffert og putte det i Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvor får jeg kjøpt dette? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Følgende nettbutikker har kortet til salgs: Abbo MPX Mamoz Ardata Komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå