HK416 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hei. Kjøpte meg en ny/bruk pc her om dagen. Det er en ca 1 år gammel hp tx2690eo, og den fungerer knall bra. Til trådtittel: Jeg bestemte meg for å oppgradere hardisk fra den medfølgene Fujutsi S. 320gb 5400rpm, til en Seagate Momentus 320gb 7200,4 rpm. Jeg installerte windows 7 enterprsie sp1 beta (volume lisens (bedrift), ikke pirat ). Jeg legger merke til en ubehagelig høy 'pipe/skrape' lyd fra disk når den jobber. Er dette normalt? Det er en splitter ny disk kjøpt fra Amentio.no. Den var i plastikk (uåpnet). Har opplevd før at laptopper har denne lyden, men ikke så høy. Endret 26. august 2010 av HK416 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Skrapelyder er vel litt fishy. Litt piping og rasling er ganske vanlig ved les og skriv. Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Er enig der, men dette føler jeg er unormalt høye. Vanligvis har jo laptopper 5400rpm. Seagate Momentus er jo 'bestselgeren' blant 2.5" 7200rpm disker. Er det ingen her som har en slik, som kan dele erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå