Gå til innhold

Kjøpe bærbar 12-13.9" pc til under 9000,-

Anbefalte innlegg

Hei,

Er på jakt etter en ny bærbar PC til min samboer og håper det er noen her som kan bistå meg. Har funnet flere alternativer, men virker som at det ikke er noen som fortsatt er til salgs :dontgetit:

Hadde sett for meg denne PC'n, bare med en i5 cpu. Klarer ikke å finne det, så regner med at den ikke er i salg lenger. Finner bare med i3 CPU og intel skjermkort.

Starter egentlig litt fra bunn igjen, siden jeg ikke vet hva jeg skal gå for.

Kriteriene er:

-Maks 2kg (lett og portbel PC)

-Maks 9000 kr

-Mellom 12" og 13,9". (Hun vil egentlig ha en så liten og portabel maskin som mulig, men netbooks med under 12" er ikke aktuelt. Da hun faktisk skal klare å bruke den i lengre perioder.)

-Burde være med optisk drev(DVD). Siden hun ser en del DVD på bærbaren.

-Om maskinen har såpass maskinvare at den klarer å kjøre enkelte spill, som f.eks sims o.l. så er det et pluss, men ikke et krav.

Har funnet ut såpass at det ikke er så veldig mange å velge i når det kommer til denne skjermstørrelsen. Så hvis det er noen maskiner som kanskje er litt mindre, så kan det også være aktuelt. Men helst ikke større.

Klarer ikke å komme på noe mer for øyeblikket. Så jeg håper det er noen der ute som har mer oversikt over mulighetene som kan hjelpe meg :)

Setter stor pris på all hjelp!

--

JohnMartin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...