Gå til innhold

Interesserte og brukere av Windows XP se her!


Anbefalte innlegg

Takk for alle tilbakemeldinger. Kompentansen mangler det nok ikke på, er 3 ganske habile XP og W2K brukere. Men det er klart at det er folka som kommer til sida som gjør en side bra!

Slik er det i alle fall på xp-erience.org, der jeg er med å styrer til vanlig :smile:

Mulig vi trenger en til Acxigon, så hvis du gir meg mail-adressa tar jeg kontakt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-31 10:02, viranth skrev:

Har xp, går kjempebra. w2k er gammelt, dvs suger =)


 

Du kan tydligvis ikke sakene dine gutt!

 

Win2k er det beste som har kommet fra Microsoft. Sier ikke at det har kommet noe bra fra dem, men win2k ar i allefall det beste.

Med tanke på stabilitet og brukervenlighet (for de som kan litt om data seff) :smile:

 

Win XP er et barnslig os... bare masse dill dall med det...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-31 17:47, cdguru skrev:

nå som vi er inne på xp. er det meningen at det skal ta over 100mb ram? slik står det i alle fall på system overvåkninga hos meg at det nesten alltid er under 150mb ledig. har 256. kjører ikke mye i bakgrunnen.


 

Den reserverer en god tel minne....

Lenke til kommentar

Sidens navn holder jeg hemmelig inntil videre :smile: (dette fordi vi ikke vil ha brukere på sida før den er klar). Håper det forstås...

Men vi vil være oppe å gå SNART! Det som tar lengst tid er oversettinga av PHP-Nuke 5.4 til norsk. Hvis noen tilfeldigvis har en ferdig oversetting av denne, så hadde det vært hyggelig å fått beskjed :smile:

Ellers er siden så godt som ferdig på resten av felta. Vil gi beskjed når den endelig er klar

 

Andreas

Lenke til kommentar

AMD guru:

 

XP er en videreutvikling av win2000, det er lettere å bruke, finner nesten all hardwaren funker på 99% av alle spill og hvis du er en avansert bruker vil jeg påstå at du får til akkurat det samme og litt til i win XP i forhold til Win2000.

 

Nytter ikke å komme med den der, ditten og datten suger innstilligen, den hører "fjortiser" til!

 

Det som er mest negativt er alle wizard'ene som skal hjelpe deg med alt mulig. For meg som har brukt pc siden win 3.11 var aktuellt, syntes jeg wizard'en gjør det vanskligere enn om ikke den hadde vært der. Men jeg tror den er til nytte for nybegynnere(-tror-)

 

DOS er det beste som har kommet fra Microsoft :smile:

_________________

Addtronics ET6896A 340w psu

1x120,1x92,4x80mm vifter

Asus A7V Kt133A Raid

T-bird 1400@1533Mhz(max1620)

WD 100Gb 7200rpm ATA100(!) 8mb cache

768Mb PC133 ram

Asus GF3 Ti200 Deluxe 244/550Mhz

7450p 3dmark2001 (max)

 

[ Denne Melding var redigert av: Hans Erling på 2002-02-03 05:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-02 19:18, andyp skrev:

Sidens navn holder jeg hemmelig inntil videre :smile: (dette fordi vi ikke vil ha brukere på sida før den er klar). Håper det forstås...

Men vi vil være oppe å gå SNART! Det som tar lengst tid er oversettinga av PHP-Nuke 5.4 til norsk. Hvis noen tilfeldigvis har en ferdig oversetting av denne, så hadde det vært hyggelig å fått beskjed :smile:

Ellers er siden så godt som ferdig på resten av felta. Vil gi beskjed når den endelig er klar


Andreas


 

Hmmmm, nå har jeg prøvd ut alle tenkelige url for å prøve å finne siden. Kan ikke du gi meg et lite hint? :smile:

 

Mvh

 

Lars

Lenke til kommentar

OK, siden det meste er ferdiggjort nå, så legger jeg ut URL'en for forumet. Dette kan benyttes fra i dag. Selve hovedsiden er ikke ferdig ennå, men dere finner linken dit lett fra forumet uansett. Ta gjerne å post news mm på forsida, men siden den ikke er ferdig så forstå at ting kan være buggy eller mangelfult.

Men som sagt, begynn gjerne å bruk forumet, hvis adresse er:

http://www.win-xp.no/cgi-bin/ikonboard.cgi

Benytt dere gjerne av IRC-kanalen vår også, som er win-xp på EFnett. Bruk også Jirc-appleten som er på forsida for å komme inn på kanalen

 

Mvh Andreas

 

 

[ Denne Melding var redigert av: andyp på 2002-02-03 17:55 ]

Lenke til kommentar

Glemte å tilføye at dere kan registrere dere som brukere på forsiden, og må også registrere dere som brukere i forumet. Dette fordi php-nuke og ikonboard benytter to ulike sql-databaser. Vi beklager at dere må dette, og skal prøve å få til å samkjøre en database senere.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-31 10:44, andyp skrev:


"Superbrukeren"


themes/logonscreens, tweake XP, forandre registerverdier osv.



 

 

honk?

 

 

Vet ikke helt jeg, men jeg får ikke de to tinga til å gå isammen... It's really no problem

 

Jeg ser for meg "superbrukeren" som er de folka som ligger på nivået over brukere som

gellar_48 skrev: Andreas Grimsnerd (aka dollar)

Og pgressum + diverse andre hw.no d0darer...

 

Folk som pugger hex, og finner ut hvordan unlocke hovedkort, samt finner sikkerhetshull SELV

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-04 11:04, Pion_ skrev:

Folk som pugger hex, og finner ut hvordan unlocke hovedkort, samt finner sikkerhetshull SELV


Vel dette er jo temaer som ikke passer inn på denne siden da. Hvis brukere mener selv de er så smarte at de ikke trenger hjelp, så er det jo bare å skygge unna. Det er det som er det fine med internett, du velger selv hvor du vil finne informasjon!

Jeg mener selv at de kvalifikasjonene du kommer med ikke er kjennetegn for en superbruker. Unlocke hovedkort(unlocke cpu for overklokking regner jeg med du mener), behøver du elektriker kunnskaper for å finne ut selv. Hva du mener med å "pugge hex" skjønner jeg ikke helt hva vitsen er med lenger.

 

Superbruker: Det er en person som kjenner godt til de programmer og OS han/henne arbeider med til daglig og som alle andre spør om det han kan. Superbrukeren er ikke interessert i å flikke rundt etter små obskure valgmuligheter men derimot å gjøre jobben sin best mulig.

 

Hacker: Person som ønsker å få ut 150% av sin datamaskin. Denne personen prøver å finne absolutt alle tenkbare og ikke tenkbare konfigurasjons, tweaking, sikkerhetshull og mangler på sikkerhetshull i de programmer, OS og maskiner han eller henne bruker. Denne personen kan ofte tre eller flere programmeringsspråk, assembler ikke inkludert.

 

Cracker: Person som utnytter allerede kjent sikkerhetshull og som bare er interessert i å f**** opp for andre og andre ulovligheter(feks. cracke seriell-nummer i programmer mm).

 

Uansett har den definisjonen du har av en superbruker ikke noe å gjøre inne på en support side og gjøre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...