Gå til innhold

Interesserte og brukere av Windows XP se her!


Anbefalte innlegg

Heisann!

Vi er igang med å sette opp en webside dedikert kun for Windows XP. Det vil være en forside med de siste nyhetene i XP verdenen, muligheter for nedlastning av de siste driverne til en mengde produkter, guider, tips/tweaks osv. Samt at vi setter opp et forum hvor problemer og løsninger kan drøftes. I tillegg har vi en egen IRC-kanal hvis det er ting som må fås svar på øyeblikkelig!

Høres dette interessant ut? Har dere noen ideer om hva annet sidene bør inneholde? Legg gjerne igjen en beskjed :smile:

 

Mvh Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja sida blir jo ikke kun en "supportside", men en generell side hvor man kan få hjelp (uten å betale, slik som er tillfellet på mange supportsteder), drivere samt nyttig informasjon. Siden vil nok trekke seg litt mot windows 2000 brukere også, siden forskjellene i selve kjernen ikke er veldig store, og at de fleste tweak/tips faktisk er mulig med en W2K maskin også. Men vi vil basere nettstedet på Windows XP, .NET og etthvert de nyere operativsystemene de kommer med.

Siden vil også bli unik på en annen sida, da vi vil tilby Themes/LogonScreens til XP, noe jeg ikke har funnet på en norsk side før.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-31 10:15, PIIIpower skrev:

sansynelighvis være på norsk og ting blir forklart på en enkel måte slik at vi (les superbrukere) slipper å hjelpe mødre/fedre med PC-en!


what a life it would be!


 

Det er riktig at siden vil være på norsk, men den er IKKE laget kun for 1. gangs brukere. Vi vil ha mange ting som selv "Superbrukeren" vil finne nyttig (hvordan lage themes/logonscreens, tweake XP, forandre registerverdier osv.)

Alle kan jo få et problem med pc'en en gang i livet, og da mener jeg at det ikke finnes noe lurere enn å spørre andre, eller dele erfaringene. Dette gjennom et forum. Er selv moderator/del admin. på englands største xp-side (xp-erience.org), og det var derfra jeg fikk ideen om å lage en side på norsk også.

Lenke til kommentar

Takk, siden kommer opp fort som mulig. Har en modifisert versjon av PHPNuke oppe å går (mangler litt på den norske oversettinga), sammen med Ikonboard som blir forumet. Er bare småting igjen..

Vi skal ha et planlegginsmøte nå til helga, så etter det kan jeg nok gi nærmere beskjed!

Lenke til kommentar

Høres ut som en grei idé dette. Lykke til!

 

------------------------------

Abit KR7A-Raid

AMD Ahtlon XP 1900+

512 MB DDR RAM

MAXTOR DiamondMax Plus D740X, 60GB

Creative Audigy Player

Chieftec Dragon Big Tower m/dør Blå

Voodoo 3 3000 AGP (Skal erstattes med Radeon 8500XT eller Geforce 4)

WinXP Pro

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

Dette ikke bare høres ut som en god ide, det ER en god ide :smile:

 

Har selv XP som OS nå, og brukt det flittig siden det kom ut. Kunne vært kult med en norsk supportside ja, det er jo ikke akkurat for mange av dem.

 

Kunne også tenke meg å jobbe med en slik side selv, kanskje slenge meg med dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...