rubez Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hei. Jeg har et Asus Crosshair IV Formula og en AMD Phenom II X6 1055T som jeg vil klokke. Er det noen som har erfaring med disse to komponentene? Har også en Corsair H50, så temps skal ikke være et problem. Noen som har vært borti disse før som kan gi meg noen tips før jeg begynner? Eventuelt noen verdier som har blitt oppnådd, hvor høyt du klarte å klokke CPUen stabilt, slik at jeg har noenlunde peiling på hva som kan oppnås? Er klar over at ikke alle produkter er helt like, selv om det er samme produkt. Endret 26. august 2010 av rubez Lenke til kommentar
BAT Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Før du går i gang så kan det lønne seg å lese seg litt opp på overklokking med AMD generelt og Phenom II X6 spesielt. Her er et par artikkler/tråder du bør titte i - AMD Phenom II X6 1055T Overclocking og X-bit Labs - AMD X6 1055T overclock på diskusjon.no - Optimizing The Clock Rate Of AMD's Phenom II X6hos Tom's Hardware Lenke til kommentar
rubez Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Før du går i gang så kan det lønne seg å lese seg litt opp på overklokking med AMD generelt og Phenom II X6 spesielt. Her er et par artikkler/tråder du bør titte i - AMD Phenom II X6 1055T Overclocking og X-bit Labs - AMD X6 1055T overclock på diskusjon.no - Optimizing The Clock Rate Of AMD's Phenom II X6hos Tom's Hardware Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå