oar Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hei, Jeg har et headsett med mikrofon på ledningen (tilsvarende det man finner på iPhone hands-free/øreplugger). Denne har så èn 3,5 mm jack i enden (TRRS). I PCen min har jeg en inngang for lyd og en for mikrofon. Jeg prøver å finne en "splitter" slik at jeg kan benytte både lyd og mikrofon på headsettet mitt gjennom PCen. Jeg tror jeg har funnet det jeg er ute etter på denne siden, men har ikke klart å finne tilsvarende i norske nettbutikker. Trolig er det bare jeg som søker etter feil ting. Noen som vet om slikt er mulig å få tak i? Endret 26. august 2010 av oar Lenke til kommentar
bruno Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 En sånn splitter finnes neppe på markedet, den du linker til deler bare signalet i 2 men du får samme signal i begge. Lenke til kommentar
oar Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 En sånn splitter finnes neppe på markedet, den du linker til deler bare signalet i 2 men du får samme signal i begge. Ok, takk for svar! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå