neutral22 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Heisann Har hatt Nokia siden den gode gamle 6250en (en stor mørkblå murstein av en telefon, Nokias sterkeste noensinne?) før det var det Motorola som gjaldt (har ikke lengta tilbake) Siden N95en ,har det vært en N95 8GB (forsatt i bruk) og en N96 (fortsatt i bruk) Har ganske lenge nå lurt på å kjøpe N97en liker Qwerty tastaturet på den ,og størrelsen. Bruker mobiltelefon mye ,spesielt til WAP (ofte via trådløst internett) kamera (er passert 2000 bilder som ligger på N95 8GBen) MP3 spilleren (hører veldig ofte på musikk når jeg jobber. En annen viktig funksjon er muligheten til å bruke mobilen som et modem til PC ,både via kabel og Bluetooth. Så da kommer spørsmålet ...bør jeg gå for N97en ,eller en N8 ? Eller kanskje vente litt ,og se når N98en dukker opp. Ikke sikker på hvor ulik N8en er i forhold til N90 serien som jeg er veldig vant til og trives med. Liker tanken på et kjempegodt kamera med N8en . En annen ting jeg lurer litt på ..er det veldig stor forskjell på lydkvalitet på mobiltelefonene, får avspilling av musikk ? Vet N91en fikk veldig skryt for overlegen god lydkvalitet ,men det var mange år siden ,og regner med at de fleste mobiltelefonene er blitt minst like gode på dette området siden. Utover menyknapper og forskjellige musikkprogrammer (som alle egentlig er ganske irrelevante, da jeg har mer en nok glede av den orignale spilleren på N95/N96 og synes spillerne allerede er gode/enkle nok Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 melder meg på denne her jeg Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Om jeg var på jakt etter en Nokia telefon hadde jeg ventet på N9 tror jeg, N8 om man ikke orker vente. N97 er en grei telefon, men de andre ser jo langt mere spennende ut. N98 har jeg ikke mye og si om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå