Gå til innhold

HTC Desire - sender dobbelt opp med sms

Anbefalte innlegg

Heisann

Har netopp fått meg HTC Desire, er stort sett fornøyd, men er veldig irriterende at telefonen av og til sender dobbelt opp med samme sms. Noe som resulterer i en høyere telefonregning.

Slik ligger det an:

Hvor ofte skjer det?: Ikke hver gang, men ca annen hver gang.

Hva skjer?: Jeg pleier å få opp en feilmelding som sier at meldingen ikke kunne bli sendt, også prøver den igjen.

Og?.. : Så det jeg lurer på er om det er telfonen eller min telefon operatør, som i dette tilfelle er Ludo Mobil, sin feil. Og er det noe jeg kan gjøre med telfonen for å få slutt på denne hersens dobbel-sendingen?

Kan også legge til at jeg hadde Ludo Mobil med min forrige telefon, som var en iPhone 3GS, og da skjedde det aldri. Og hvis det er slik at Desire ikke kan gjøre noe så enkelt som å sende en sms, så bytter jeg tilbake til Apple.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener å ha lest en plass at dette er et "vanlig" problem om du er i områder med dårlig dekning. Bruker du et annet SMS program enn den innebygde? Husker å ha lest at chompSMS nettopp fikset dette problemet i sitt program.

Har opplevd dobbelsending bare to ganger, med chompSMS. Etter den oppdatteringen har jeg ikke opplevd dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...